lurer og lurer :) Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Da hører jeg til her hos dere! Dette er så spennende! Testet med CB digital idag tidlig, og der stod det gravid 2-3, så da er jeg 4-5 uker på vei da! Har hatt null symptomer og føler meg ikke gravid i det hele tatt, men det er jeg :) Vi brukte bare 1 pp etter pilleslutt, så alt er tydeligvis mulig Jeg har ikke sluttet å skjelve ennå jeg.. Kribler i magen!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 weee:D GRATULERER SÅÅ MASSE
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 gatulerer så masse. jeg har nettopp fått vite jeg også, for bare tre dager siden:) jeg er 4+4
lurer og lurer :) Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2009 Takk for det!! Gratulerer til deg også! Aner ikke akkurat hvor langt på vei jeg er, vet bare at det er et sted mellom 4 og 5 uker.. Ikke no sånn 4+3 f.eks. Finner det kanskje ut hos legen? Hadde første dag av siste mens 25 oktober, men hadde også er liten blødning 12-16 nov, men det kan kanskje ha vært en festeblødning, selv om jeg tror er det litt tidlig.. Det stod 2-3 uker siden unnfangelsen på CB sin digitale Har du noen symptomer?? For jeg har INGEN! Hehe
Gjest H to the Izzo Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Gratulerer! Er det ikke herlig? :-)
lurer og lurer :) Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2009 Jo veldig! Samtidig veldig rart også, siden jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt.. Men jeg skal vel bare være blid og lykkelig sålangt jeg slipper å ha plager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå