vindenn1 Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Man skal nå bekymre seg for alt. Uteblitt kvalme, skal egentlig prøve å tenke at jeg er heldig, men i stedet for engster jeg meg for at dette er tegn på at svangerskapet går ad undas....
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 hos meg kom det kastende påmeg i uke 7,kom helt plutselig.. så gled deg over at du ikke har det (ennå) unner ingen den kvalmen
**Marge Simpson** Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 For mange kommer kvalmen senere, og for andre ikke i det hele tatt. Det er visst bare 50% som blir kvalme, så bare vær glad du slipper! :-)
<3guttemamma<3 Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Heisann:) Er ikke kvalm jeg heller. er 5+6 i dag. Tenker jo på det av og til, hvorfor er jeg ikke kvalm? Men vi burde vel egentlig bare være glad for at vi ikke er det:) Det går så bra så
sister wanted Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Er 6+6 og ikke kvalm, heller. INgen symptomer, egentlig. Bortsett ifra at jeg må tisse oftere. Dette er mitt 3. svangerskap. 1. hadde jeg diare', 2. halsbrann fra første stund. Nå ingenting. Prøver tenke at det er helt ok det også. Men har likevel valgt å ta første kontroll hos gynekolog som har UL. Selv om det er kostbart. Jeg er også gravid-i-moden alder, og for meg er det stor sjanse for at ting går galt pga alder.... Er du født i 86 kan du nok ta det helt med ro og nyte svangerskapet. )
Mai-mamma Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 jeg er 11+0 i dag, og har ikke vært kvalm i det hele tatt. eneste symptomene jeg har hatt er litt ømme pupper, og litt sliten. har vært litt bekymret jeg også, men alt har gått bra så langt. så prøv å nyt kvalmefrie dager og uker, men jeg vet det ikke er lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå