Gå til innhold

Uff har nok mistet igjen nå, 3 ganger på ett år.... Etter hverandre :( Hva skjer nå? Noen som vil dele erfaringer?

tonebf

Anbefalte innlegg

Skal til legen på mandag, fant ut fredag at jeg var gravid igjen... Hadde SA i april og MA i oktober. Gravid igjen nå men har blødd så har vel en SA. Hva skjer nå? Kan jeg få flere barn? Eller er det bare meg og mannen som ikke passer sammen? Har en gutt fra før på 4 år men en annen. Vil vi få noe oppfølging? Vil vi få noe utredning? Noen som vet?

Rådløs jeg.... Kjenner at jeg ikke klarer og sette ord på noen følelser... Hvorfor skal dette skje 3 ganger på rad?

Når jeg fikk gutten min var det mot alle odds at det skulle gå bra og var bare 18år, nå som jeg har fått meg samboer og vi har det kjempefint så skal det ikke gå bra, hvorfor?

Håper noen kan gi meg noen svar!

Vil gjerne høre andres erfaringer rundt dette. Takk!

Fortsetter under...

er i nesten samme båt, men jeg har ei jente på 20 mnd med samme partner, og har nå hatt 3 på rappen (ma, sa, sa) på under et halvt år.

med 3 aborter på rad, kan du be fastlegen din henvise deg/dere til utredning for habituell abort.

hva som skjer da, vet jeg ikke, men sjekk denne linken fra legeforeningen om habituell abort:

http://www.legeforeningen.no/id/106386.0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...