Gå til innhold

flere en meg som ikke får sove?

Anbefalte innlegg

uansett hvor sliten og trøtt jeg føler meg, så klarer jeg ikke sovne når jeg legger meg. sover kanskje 5 timer maks hver natt, veldig slitsomt. først tar det et par timer før jeg klarer og sovne ordentlig på kvelden, så er det alle gangene jeg må stå opp for å tisse i løpet av natten, da tar også noe som føles som en evighet før jeg sovnet igjen:(

noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141124226-flere-en-meg-som-ikke-f%C3%A5r-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har slitt med søvnmangel i flere måneder nå. Ikke pga dogåing eller noe ubehag, men jeg får rett og slett ikke sove. På det verste var jeg våken i to døgn, så da kjørte vi til legen og jeg fikk sykemelding. Det har hjulpet meg til å bli litt mer uthvilt fordi jeg nå sover flere kortere perioder. Det meste jeg sover om gangen er fire timer. Det er nok bare kroppen som forbereder seg på min nye døgnrytme ;o) Jeg har ingen tips bortsett fra å sove når du kan! Jeg leser til jeg sovner, spiller mobilspill, spiser ikke store måltid før jeg legger meg og går på do mange ganger mens jeg venter på å få sove, så unngår jeg på det lengste å våkne av DET hvis jeg skulle sovne :o)

Legen mistenker at det kan ha med svangerskapsdiabetesen å gjøre, men jeg er ihvertfall sykemeldt for å forebygge for stor belastning siden det er utrooooolig slitsomt å gå i halvsøvne på dagtid. :o)

Håper det går over om en stund.... Det går mye bedre med meg nå som jeg får slappet skikkelig av og har vendt meg til en merkelig rytme ;o)

Hei.

Jeg har slitt med å sove i flere måneder,det blir egentlig verre og verre.

I tillegg har jeg fått bekkenløsning og det er værst på natta,så hvis jeg i hele tatt sovner så våkner jeg hele tiden av det og.

Nei det skal ikke være lett dette her,men det er vel forberedelser til den lille kommer.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...