Gå til innhold

TFK Twinner Twist Duo eller Easywalker? Hjelp takk :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse søskenvognene ville du valgt??

Er så vanskelig å velge når man ikke har erfaringene på forhånd. Er kjempeinteressert i å høre deres tilbakemeldinger på disse søskenvognene.

Kort info.:

Har liten bil

19 mnd. mellom barna

Neste barn kommer i mars

Bor i Oslo (mildt klima)

På forhånd takk :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var å sjekket endel inne på nett for en stund siden. Der inne, på en eller annen norsk barnevognside kom det opp alle kommentarer folk hadde lagt inn om disse vognene. Både negative og positive. Selv har jeg ikke erfaring med noen av de, men har veldig lyst på en TFK twist.

Skrevet

Vi har TFK Twinner Twist til våre tvillinger, og er kjempefornøyd med den! Blir liten sammenlagt, veldig liten om man tar av hjulene. Som etter et par ganger er veldig enkelt å kjapt gjort. Må bare bli vant til bremsedingsen ;)

Har aldri forsøkt easywalker så kan ikke gi deg noen sammenligning. Jeg kjenner også to andre tvillingforeldre som har samme vogn som oss, som også er veldig fornøyde ;)

Lykke til med vognvalget!

Skrevet

Jeg har tfk enkeltvogn og easywalker søskenvogn. Valget mitt stod og mellom tfk og easywalker når vi fikk to tette. Grunnen til at jeg valgt easywalker er

Lengre bag

Mindre sammenslått

Lettere

Lengre rygg på sportsdelen

Lettere og komme til i handlekuven under

Billigere

Litt smalere

Litt finere design

Eneste negative som tfk har men ikke easywalker er regulerbart fotbrett og håndbrems. Men har ikke savnet det så veldig til tross for at jeg var vant med det på tfk'en. Jeg er kjempeglad i tfk vogna mi, men liker nok easywalker hakket bedre.

Lykke til med to tette, det er kjempemorro:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...