<3guttemamma<3 Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Puppene mine har vokst en BH-størrelse, fra A til B cup, og det vises! Måtte handle meg nye BHer i dag:) Håper ikke så mange legger merke til det... Min forlovede har i allfall merka det;)
nicki82 Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Hehe..her sliter meg med både en liten mage og store pupper. Bor i et lite kollektiv (begge småbrødre til samboeren driver og kamper hos oss i eksamenstiden), så jg sliter med å finne noe å ha på meg om dagene i tillegg til at jg av og til glemmer meg og sutrer ang. kramper i magen. Bare to uker til det er offisiellt, så jg får bare holde ut : ) Synes det er litt gøy å ha slikt et problem : D
Lirgen Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Da er dere heldige synes jeg Jeg drømmer om å ha større pupper,men mine er kliss like enda,ikke noe som må byttes ut,har ikke mage engang.. men igjen så har jeg alltid hatt litt ekstra på kroppen så kanskje ikke den første det kommer til og vises på :-) Men er det noe fasitsvar på når våre to fordeler skal vokse noen hakk? :-) hihi...
<3guttemamma<3 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2009 Jeg ønsker alt av gr.symptom velkommen egentlig:) Større pupper er jo bare hyggelig! Er du førstegansfødende nicki82? Hvor langt er du på vei? Du sier at om to uker er det offisielt, de fleste venter til de magiske 12 ukene, så du er vel muligens 10 uker da? Sjelden magen kommer så tidlig. Viss jeg er lik min mor, så får jeg ikke mage før om noen måneder. Håper den begynner å komme rundt uke 12 da;) Er så fint med gravidmage! Tror det er veldig individuelt når det gjelder størrelse på puppene. Mine burde vel vokse litt, er vel ikke plass til så mye melk i en A cup haha:pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå