Meg og alle gutta Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Jeg og xen min var sammen i 5 år, brukte de to siste årene på å prøve å få barn. Det nytta ikke, var igjennom all utredning. Jeg hadde en tett eggleder og PCOS. Han hadde LITT dårlig sædkvalitet. Prøvd 7 pergotime kurer uten hell og Fikk invilga prøverørsforsøk, som vi egentlig skulle gått igjennom januar 2010. Men forholdet rakna. De siste 2 årene med prøving hadde slitt for mye på. Det ble slutt og vi flytta frahverandre. Jeg og en god kamerat fant tonen og ble kjærester etterhvert. Vi har nå vært ilag i bare 6 uker. Prevensjon rakk vi aldri å kommr helt igang med, planen var å få satt inn en kobberspiral. Jeg har følt meg uggen den siste uka, og bestemte meg i dag for å ta en test for sikkerhetsskyld. GRAVID stod det der! Det kom igrunnen som ett lite sjokk.. Ettersom jeg aldri har eggløsning av meg selv, og var ganske sikker på at jeg ville trenge litt hjelp dersom jeg skulle ville bli gravid.. Uansett.. Nå er min kjære på danskebåten, og jeg ligger helt skjelven her hjemme. Han har følt seg klar og ønska seg barn i flere år, men jeg syns det er litt for tidlig. Men kjenner jeg er litt glad og letta på samme tid med tanke på alt jeg har vært igjennom tidligere! Nå gleder jeg meg bare til han kommer hjem ikveld! Jeg skal bli mamma!!
Tone Marie 34 år Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Gratulerer:) Dette blir nok bra tenker jeg:)
Meg og alle gutta Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2009 Takk! Ja! Det gjør det nok. Selvom det ikke var planlagt er ett barn hjertelig velkomment her hos oss. Dette fikser vi, selvom det er i tidligstelaget!
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Gratulerer så mye! ) Blir det augustbarn på deg også nå???
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 ååå,så moro å høre da:-)) gratulerer såå mye og kos deg med spira:-)
Meg og alle gutta Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2009 Takk takk:) termin rundt 20. august ja:)
spirehåp Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 gratulerer!!! ønsker deg et flott svangerskap!
mamma til Jesper <3 Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 åhh.. så morsomt! gratulerer så mye! Ønsker deg et flott svagerskap og en riktigt god jul!! )
Bringebærmamma 160611 Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Åhhhhhhh!! Gratulere ;-) Dette kommer helt sikkert til å gå bra selv om dere bare har vært sammen en kort stund. En venninne av meg fant ut at hun var gravid bare 4 uker etter første date. De er lykkelig gift og har 3 barn i sammen ;-)
nicki82 Skrevet 13. desember 2009 #11 Skrevet 13. desember 2009 Så gøy å lese slike innlegg : ) For en fantastisk førjulsgave dere har fikset : ) Dere er nok ment to be ; ) En varm klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå