Gjest Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Trenger litt tips til nye variasjoner på fyll av denne herlige klassikeren til i kveld. Tror faktisk jeg skal lage 2;)
Verbena Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 på barnas: tomatpure, kjøttdeig og ost =P på vår: pizzasaus (idun sin), kjøttdeig, smårettskinke, søtpaprika, ananas og ost!
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Vår er helt lik deres Verbena bare at vi har bacon istedetfor skinke + hvitløk og hakkede tomater;)
Verbena Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 hehe...Så morsomt! Har venner som kommer snikende på besøk når de vet vi har pizza til middag bare for at den er så god, så det er jo bra flere har funnet ut at det der er en kombo som funker =P
husmus &2 Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 jeg lager aioli med litt ekstra hvitløk i og blander det inn med pizzasausen. Artisjokhjerter og cherry tomater og rødløk. Hm, kanskje jeg skal lage det i dag?
♥♥♥ Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Pizzasaus, kjøttdeig, løk, mais, ananas og jalapenos. Og kanskje bacon.
camilla^ Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 Barnas: ketshup, skinke, purre og ost. Også kryddres det med kyllingkrydder. eller ketshup, pølser, purre, ost og kyllingkrydder. Vår: kjøttdeig med løk og hvitløk. ketshup og bergy sennep haes oppi til en passelig saus. samt kyllingkrydder. Ananas på halve og mais på andre halvdel. Der det er mais vil min mann også ha salami også til tider. Alle spiser alt, uten om meg og min mann som ikke spiser av hverandres deler. Siden en ikke liker mais og en ikke liker ananas.
Gjest mphs Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 Mange forskjellige alt etter hva vi har lyst på. Oftest i det siste har jeg laget taco pizza eller en med speltpunn og parma skinke.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Siden jeg er skikkelig kresen er det toro pizzafyll med italienske urter elsn.. og skinke:-) Å ost:-)) Så lager jeg blanding med løk, mais, paprika og purre til mannen som han strør over etterpå eller bare spiser ved siden av:-)
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #10 Skrevet 12. desember 2009 Takk for flere tips, her blir det tacopizza i dag:)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 12. desember 2009 #11 Skrevet 12. desember 2009 Rød pesto i stedet for tomatsaus, spekeskinke, evt parmesanost og ost på toppen. Når den er ferdig stekt toppes den med ruccolasalat og evt litt rømme. En slager hjemme hos oss :-)
ULriKke73 Skrevet 12. desember 2009 #12 Skrevet 12. desember 2009 Er glad i mange forskjellige fyll... men den som blir mest brukt er den barnevennlige varianten med hjemmelaget tomatsaus (har alltid noen poser i fryser'n), skinke og pepperoni. Har tomatsaus på bunnen, så osten. Liker ikke pizza med ostelokk ;-) Har rødløk, oliven, paprika og litt sånn forskjellig på toppen. Serveres med rømmedressing. NamNam :-)
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 12. desember 2009 #13 Skrevet 12. desember 2009 Liker godt peppes sausen under så har jeg på kjøttdeig, ananas, tomat, paprika, løk og så strør jeg over nachos chips:-) og ost seff... godt med rømmedressing eller rømme og salsa saus.
SusyQ Skrevet 12. desember 2009 #14 Skrevet 12. desember 2009 Yoghurtsaus (yoghurt, frisk basilikum, olivenolje og litt salt og pepper), brie, cherry tomat og sorte oliven. Også spekeskinke på toppen når pizzaen er stekt. Nam! Event tomatsaus, blåmuggost, pære, fersk timian, pepper og pinjekjerner. Spinat, feta og pinjekjerner er godt. Eller en familiepizza med hjemmelaget bolognese saus og ost. Event tomatsaus, skinke, artisjokkhjerter (+chorizo/pepperoni om vi har) en god, smakssterk ost på toppen (parmesan og ridderost f.eks) og ruccola til slutt når pizzaen er ferdigstekt. Nam!
mam <3 Skrevet 12. desember 2009 #15 Skrevet 12. desember 2009 Lager hjemmelaget pizzasaus med tomatpure, en skvett fløte, mye godt krydder og masse hvitløk og steker kjøttdeig, løk, paprika og raspet gulrot. det er skikkelig godt med gulrot i, sunt blir det også. Mmm!
MintCondition Skrevet 12. desember 2009 #16 Skrevet 12. desember 2009 Tynn bunn Hjemmelaget tomatsaus Ost Topping: f.eks marinert kylling, bacon, svarte oliven og artisjokker
karamell mamma Skrevet 12. desember 2009 #17 Skrevet 12. desember 2009 Og et lite tips...Hvis du skal bruke ketchup på bunnen, strø bittelitt sukker over. Det får frem den gode runde tomatsmaken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå