Gå til innhold

Har nok mistet igjen, 3 gangen i år (: Hva nå? Noen som vet?

tonebf

Anbefalte innlegg

Skal til legen på mandag, fant ut fredag at jeg var gravid igjen... Hadde SA i april og MA i oktober. Gravid igjen nå men har blødd så har vel en SA. Hva skjer nå? Kan jeg få flere barn? Har en gutt fra før på 4 år men en annen. Vil vi få noe oppfølging? Vil vi få noe utredning? Noen som vet?

Rådløs jeg.... Kjenner at jeg ikke klarer og sette ord på noen følelser... Hvorfor skal dette skje 3 ganger på rad?

Når jeg fikk gutten min var det mot alle odds at det skulle gå bra og var bare 18år, nå som jeg har fått meg samboer og vi har det kjempefint så skal det ikke gå bra, hvorfor?

Håper noen kan gi meg noen svar!

Fortsetter under...

Hei Tonebf!

Når du har mistet 3 ganger på rad med samme partner kalles det habituell abort og du har krav på utredning. Sjekk eget forum her på Bim, har vært til hjelp for meg etter 3 stykk MA på 1 år.

Få legen din til å henvise deg til utredning på nærmeste sykehus, det har du altså krav på. Jeg har tatt blodprøver på Ullevål uten at de har funnet svar, men jeg får i allefall oppfølgning om jeg blir gravid igjen! Kjenner igjen følelsen av å være rådløs, oppgitt og trist. Når man endelig er i stabilt forhold og alt ligger til rette skal man ikke lykkes, føles urettferdig.. Selv har jeg fylt 35 år nå og håper ikke det taler i min dis-favør.

Håper du får noen svar mandag, lykke til!

Takk for svar. Fant den siden i går og var inne og leste en del der! Er så trist, er jo så mange som går igjennom dette :(

Tør ikke håpe noe ang mandag, vil at babyn i magen skal være der enda... Men vet ikke! *krysser alle fingre*

• 2 uker senere...

Jeg har hatt 4 sa nå og fant på fredag ut at jeg var gravid igjen.

Etter at det skjedde 4.gang var jeg hos jordmor/lege og har tatt diverse tester. Også innvendig undersøkelse av livmor. De har ikke funnet noe galt, og det er jo for så vidt veldig positivt.

Fikk beskjed om å teste meg igjen med en gang jeg trodde jeg kunne være gravid og så kontakte jordmor med en gang. Det gjorde jeg, så nå får jeg flott oppfølging. Det er så godt å ikke føle seg helt alene i dette. Ikke så mye legene jkan gjøre, men de gjør iallefall det de kan. Jeg tar nå Ovitrelle 2 * i uka og Albyl-E daglig. Skal snart til kontroll også, enda dette er helt nytt.

Så er det bare å krysse fingrene. Men jeg blir jo ikke akkurat overrasket om jeg snart begynner å blø igjen..

Du får ha lykke til, så håper jeg du får god oppfølging! :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...