Newton & Prinsessen på erten Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Hmmfff.. på 2 sekunder mens jeg hentet en tørr strømpebukse presterte lillemor på 2,5 å kline dax-voks'en til storebror i håret.. Hvordan i all verden får man det ut igjen? shampo, shampo, shampo.... kline det inn med olje så løsna det litt, men da er man jo like langt, håret er så fett som... ja.. fett... Og hun skal liksom i fotostudio i ettermiddag... hurra .. ! (på toppen av frustrasjonen er det egentlig ikke min helg engang, men jeg har vært "barnepasser" fordi faren skulle noe annet antakelig.. og heller ikke kom før, 2,5 timer etter vi hadde avtalt... da hadde jeg ringt og maset noen ganger).. gaaahh... skulle egentlig ligget og sovet lenge jeg nå.... *rivesegihåret*
tante grusom master of law Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 zalo får bort slikt, men det beste er en renseshampo som man kjøper hos frisøren...
dollylille Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 dax voks burde ikke vært lov å selge, ingenting som tar d bort med en vask!! Voksen er laget av dyrefett, noe jeg synes er utrolig ekkelt, og d eneste daxen gjør med håret, er at d bare ser utrolig skittent ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå