Gjest Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Ikke helt offesielt enda men ; Vimsemamma er gravid et lite løvebarn ventes i august 2010! Skrekkblandet fryd God adventstid alle sammen. Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Fantastisk og spennende <3 Gratulerer så mye og utrolig koselig å få oppleve dette igjen:))) Sendt deg mail på face;-D Klemklemklem
Gummelillan Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Fantastisk! Gratulerer sååååååå mye! Tenker det er en spennende tid. Har en venninne som er relativt ny-gravid og det å ha adventstid som gravid er ganske så magisk. Sjelden er luciatoget så vakkert og Jul i svingen så rørende som når gravidehormoner velter omkring i bøtter og spann ;-) Kos deg og nyt denne flotte tiden!
Gjest Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Så utroooolig koselig! Gratulerer så mye. Blir bare ørlitt verpesjuk selv av å lese slikt! ;o)
Ronja65 Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 GRATTIS:-)...Det var da en koselig nyhet... Blir som vanlig lit missunerlig jeg..:-).. Men akkurat nå så har jeg blitt "reservebestemor", så jeg får babykos både på fritid og på jobb..så det får være nok:-) Heldig du som skal få oppleve spark og sprell i magen igjen:-)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 ÅÅÅÅ:) Gratulerer masse masse:) Lykke til:) Er så babysjuk om dagan, er ei på jobb som skal ha baby nå snart, og så skal jeg bli reservemormor igjen for 3 gang. (er jo ordentlig mormor til to også) Blir het "dårlig" når jeg ser de flott babymagene. Har så lyst å gå gravid igjen og kjenne liv og sprell i magen og alt det andre som følger med, men tror ikke kroppen min vil det samme som meg. Er under utredning for fibromyalgi el bechtrevs el revmatoid artritt, så tror ikke det er lurt på satse på baby eigjen i en alder av 44... Men som sagt, gleder meg masse på alle andre helige sine vegner:) Mange gode tanka og vibba sendes i din retning. (bare ørlite misunnelig:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå