Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Passer med riskem til alt for det er den beste desserten som finnes
tante grusom master of law Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Ja, det pleier vi å ha. Men for min del spiller det ikke så stor rolle. Er alltid stappmett etter pinnekjøttet, og orker ikke noen dessert...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 tenker at det er en veldig mektig dessert etter pinnekjøtt. jeg synes det passer bedre med multekrem feks, det er litt lettere. Eller is Riskrem er best etter ribbe.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Riskrem hører med som dessert til pinnekjøtt:) vi bruker å spise desserten litt senere på kvelden, for rett etter middagen er alle så mette at ingen orker dessert;)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 Multekrem er slettes ikke lettere, spør du meg! Er det noe man blir kvalm av, er det det. Riskrem er jo også ganske mektig, men det er det jeg er vokst opp med - pinnekjøtt og riskrem.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #8 Skrevet 12. desember 2009 Er enig i at det er litt mektig. Alle krem-desserter er det. Men det er jo tradisjon..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Jeg blir kvalm av riskrem. Det er jo grøt og saft i en litt annen form. :s Ingen jul uten multekrem. MMMMMM:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #10 Skrevet 12. desember 2009 Vi har alltid riskrem etter pinnekjøttet! Blir ikke det samme uten!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #11 Skrevet 12. desember 2009 Deilig med noe søtt etter saltmat, så det passer utmerket. Men spis heller desserten etter noen timer, så middagen har fått sunket litt og det er god plass til masse deilig dessert! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå