blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 nå har jeg da klart å bli forkjøla.... Er det virkelig mulig???? Jeg som aldri er syk??? Har nå googla litt og fått ett inntrykk av at så lenge jeg ikke har feber så er det ikke farlig for fosteret.... Men må jo bare spørre om det er noen som vet noe om dette??? Detaljene er: litt sår hals som kan fikses med en doc( så da er det jo ikke så ille) Snørr i nesa, men ikke noe farge på det. Ikke feber... Guuud e håper det går over snart.... Og e skal på julebord med min mann i dag.... jaja da har man vel en god unnskyldning da.... Nei jeg går på penicillin kur jeg så jeg kjører... hehe Men merker at det hjalp å få syte litt da::: ihi
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. desember 2009 dytt dytt
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Håper du er i bedre form idag! Ligger selv strekk ut på sofaen med skikkelig tett nese, sår hals, litt feber og skikkelig kvalm. Føles som om hele hode skal eksplodere. Er veldig trøtt, men får selvfølgelig ikke sove!! Slitsomt å være syk!!! (og ja.. det hjelper å få syte litt... ;-) )
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 ligger her på sofaen med samme greia.. huff.. er så dett i desa at jeg knapt får puste. er visst vanlig å bli forkjøla når man er gravid.. vet du om man skal holde seg unna nesespray??
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2009 har lest på otrivin compen min at man skal vise forsiktighet ved graviditet, men at det ikke er påvist skade på foster ved bruk..... så e klarer å la det være så lenge e kan i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå