(Muskat) Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Jeg er 7+1 i dag og har merket noe som minner om kynnere...? Kraftige sammentrekninger i magen... Men livmora er da ikke så stor ennå at jeg skal kunne kjenne det? Rr litt bekymret her, merker jeg...
cethy23 Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 har det akuratt likt. hatt det litt over en uke sånn fram og tilbake nå. hadde ikke det slikt med første mann. håper bare alt går bra!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 sånn har jeg det ogsåer i 11uke.. var hos legen pga det og han sa det ikke var noe galt bare at muskelen klemmer seg sammen.. helt naturlig sa han
førstegang...1 Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Jeg er i uke 7 og har også det sånn. Virker jo som om det er ganske normalt
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Er 7+2 og begynte med kynnere allerede i uke 5. Er helt normalt. Alle har kynnere hele svangerkapet, men ikke alle kjenner dette så tidlig. Har lest om dette i svangerskapsbok jeg fikk hos legen, og legen sa også at det var helt vanlig.
(Muskat) Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2009 Okei. Dette er mitt tredje svangerskap og jeg har ikke hatt det slik tidligere. Ikke har jeg vært hos lege/jordmor ennå heller, vil vente til etter nyttår om alt går bra. Flere ting som ikke er likt; jeger ikke veldig trøtt nå, men konstant kvalm. Og kjenner liksom magen hele tiden, som om jeg skulle vært 4 måneder på vei. Har vel blitt mer følsom med alderen da, kanskje. Men fint å høre at det er normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå