Gå til innhold

"kramper" i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7+1 i dag og har merket noe som minner om kynnere...? Kraftige sammentrekninger i magen... Men livmora er da ikke så stor ennå at jeg skal kunne kjenne det? Rr litt bekymret her, merker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det akuratt likt. hatt det litt over en uke sånn fram og tilbake nå. hadde ikke det slikt med første mann. håper bare alt går bra!

Skrevet

sånn har jeg det ogsåer i 11uke..

var hos legen pga det og han sa det ikke var noe galt bare at muskelen klemmer seg sammen.. helt naturlig sa han

Skrevet

Jeg er i uke 7 og har også det sånn. Virker jo som om det er ganske normalt

Skrevet

Er 7+2 og begynte med kynnere allerede i uke 5. Er helt normalt. Alle har kynnere hele svangerkapet, men ikke alle kjenner dette så tidlig. Har lest om dette i svangerskapsbok jeg fikk hos legen, og legen sa også at det var helt vanlig.

Skrevet

Okei. Dette er mitt tredje svangerskap og jeg har ikke hatt det slik tidligere. Ikke har jeg vært hos lege/jordmor ennå heller, vil vente til etter nyttår om alt går bra.

Flere ting som ikke er likt; jeger ikke veldig trøtt nå, men konstant kvalm. Og kjenner liksom magen hele tiden, som om jeg skulle vært 4 måneder på vei. Har vel blitt mer følsom med alderen da, kanskje.

Men fint å høre at det er normalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...