Gå til innhold

hvordan har dere det i forholdet som har klart å bli gravid med donor sæd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff... jeg å var forferdelig bekymret for hvordan han ville ta dette, selv hvor mye han sa at det ikke ville bli noe problem... Men det virker ikke som at han har noe som helst problemer rundt dette, å er like begeistret når babyen sparker som meg....

Jeg tror at det er litt av ett steg å komme seg over for en mann... er forskjellig på hvordan de reagerer... jeg veit ikke hvor langt du er på vei, men man må nok bare ta tiden til hjelp... Hvis det nærmer seg, hadde jeg nok prøvd å få han til å få noen å prate med han om dette... kan være vanskelig å akseptere det at du går gravid med en annen manns barn (selv om det absolutt ikke har noe å si), så er det nok fler enn vi aner som sliter med mannfolk som ikke får akseptert sin "dom" i dette gamet...

Lykke til videre... å håper virkelig det ordner seg... det skal ikke være lett!

Takk for svar MAXlykke*gutt i magen*

jeg er nå 31 uker på veg og det nærmer seg, jeg syns det er vanskelig å prate om det til han også er redd for å såre han på noen måte,jeg har kansje vært litt mere opptatt av den lille i magen enn det han er og kansje mast for mye på han?? jeg skal prøve å ikke nevne når barnet sparker ol ting men det er ikke så lett heller for dette er jo det største som har hendt meg i livet...hadde bare trodd han tok det litt anderledes siden vi var jo enige om dette valget selv om kansje jeg var den som var mest gira på det..

Jeg tror nok det beste er å bite i det sure eplet og åpne seg helt... ta sjangsen på å spørre å grave... er så vanskelig dette her... jeg har selv vært utrolig redd angående dette... det tok sin tid... men nå ser det ut som om ting har ordnet seg, å jeg føler jeg kan slappe av litt... mest sannsynlig blir han heelt forelska når han få se lille nurket... så går neste svangerskap uten bekymringer og lett som bare det... :)

Jeg har spurt om han kunne tenke seg å gå igjenneom prosessen en gang til,det er jeg klar for i hvertfall.(IVF3)

men han sa at nei det ville han ikke. og det er så synd for skulle så gjerne hatt ett søsken til den lille vi venter nå..

så det blir vel ikke noe flere barn på oss tydeligvis :-(

men jeg har jo i hvertfall fått muligheten til å gå med en ihvertfall selv om det har vært en utrolig lang og vanskelig veg dit.:-(

syns bare det er litt sårt :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...