Gå til innhold

Hurra - kvalmen avtar!! :-)

Anbefalte innlegg

..endelig! Har vært kvalm siden jeg var i uke 5, og nå er jeg straks 10 uker på vei. Det er egentlig ikke så lenge i forhold til ange andre, jeg vet det - men det er et rent helvete når man er midt oppi det. Nå blir det bedre og bedre for hver dag, jeg merker det godt. Er tilbake på jobb to dager i uken og det er kjempegøy! Fortsatt sliten og trøtt, men merker at jeg begynner bli meg selv igjen. Hurra!!! :-D

Andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141122461-hurra-kvalmen-avtar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det høres fantastisk ut, skulle ønske deg var meg! Jeg er rett over 10 uker og er fortsatt kvalm. Kanskje bittelitt bedre, men på ingen måte bra. Jeg har jobbet hele tiden, men det er et slit, og jeg sover på sofaen resten av kvelden og ser jo omtrent ikke ungene annet enn i helgene. Gleder meg til denne perioden er over! Krysser fingre!

Så herlig! :) Jeg var selv kvalm ca fra uke 5 og det begynte å avta for litt over en uke siden. Det merkelige er at når jeg var kvalm kastet jeg aldri opp, men den siste uken har jeg kastet opp tre ganger, uten å være spesielt kvalm i forkant. Det bare kommer plutselig - helt merkelig. Noen som har opplevd lignende? Uansett - bra jeg ikke er både kvalm og kaster opp i det minste, og gleder meg til om én uke - da er jeg 12 uker på vei og håper det verste er over *krysser fingrene* :)

Annonse

Hei jenter,

vi får HÅPE vi får en kvalme-fri jul ja! Jeg syns det er utrolig koselig å se litt mer til sønnen min enn det jeg har gjort de siste ukene. + at man kan nyte juleforberedelser og julemat.

Jeg ønsker dere alle en friskere periode i vente!

Klem HI

jeg er 9+2. Ble kvalm i uke 6, og kvalmen har egentlig blitt verre og verre for hver uke.

Jeg har også spydd sånn helt plutselig uten å være kvalm i forkant.

Men spyr hver dag! :( Hater det. Er veldig kvalm.

Advarte mamma at jeg kom til og være syk og kaste opp der i jula, hehe. Hun sa jaja sånn er det :)

Dere som merker at kvalmen avtar, dere er sååå heldige!! :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...