Gå til innhold

Negativ test idag - som forventet :-(

Anbefalte innlegg

Porsgrunn har fortsatt ingen forklaring på mine blødninger, som jeg har mellom el-tid / innsett og mens. Mulig de skal ta en kikkertundersøkelse av livmoren min. Skulle ringe de tilbake tors neste uke, dersom jeg ikke har hørt noe fra dem.

Nå har jeg startet på bidronninggele, i tillegg til "vitaminer for de som prøver å bli gravide" og omega 3. Bidronninggele skal jeg ta fram til el. Etter dette skal jeg ta wild yam i en uke.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141122057-negativ-test-idag-som-forventet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spurte Pors om dette med lap idag. Sykepleieren mente at dette nok ikke er nødvendlig, da det er svært liten sjanse for at jeg har endo. Og skulle jeg ha det,er nettopp prøverør løsningen. Kikkertundersøkelse er noe helt annet enn lap;-)

Uff hva ikke det jeg håpet sender deg en stor trøste klem.

Jeg hadde en undersøkelse ¨så de brukte saltvann og kamera opp i det hellige.

Et godt råd ha med ekstra klesskift.

Det hadde ikke jeg å endte opp på handlesenter med den våte flekken i rompa,hehehe.

Var du også gjennom denne undersøkelsen pga dine blødninger? Det høres ut som det er den samme undersøkelsen jeg evt skal igjennom. Høres ubehagelig ut. Hvordan føltes det? Tror man får narkose?

Ellers takk for tipset;-) Stort bind etterpå er kanskje tingen:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...