Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Del Skrevet 11. desember 2009 pop-upen må fjernes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 11. desember 2009 #2 Del Skrevet 11. desember 2009 ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SugarIntheMorning Skrevet 11. desember 2009 #3 Del Skrevet 11. desember 2009 veldig enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petite fleur Skrevet 12. desember 2009 #4 Del Skrevet 12. desember 2009 Helt enig! Ufattelig irriterende reklame som det faktisk tar litt tid å fjerne da den dukker opp gjerne en og to ganger ekstra. Dette har kun resultert i at jeg blir mildt sagt SUR når jeg ser lego i lekebutikken, og her kjøpes det ingenting lego med det første. Kan vurdere det hvis pop up-reklamen blir fjernet. En reklame MOT sin hensikt! Argh! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birka Skrevet 12. desember 2009 #5 Del Skrevet 12. desember 2009 Ufattelig at dere ikke har mer kontroll på disse sidene, dette har vært diskutert tidligere. Dette kan ikke være bra, hverken for Lego eller dere. Denne handlingslammelsen vedrørende pop-up-reklamen syns jeg i høy grad gjenspeiler respekten for brukerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #6 Del Skrevet 12. desember 2009 Skulle det ikke være noe med at den kun skulle komme opp to ganger pr uke?? Hos meg er det minst en gang pr dag, gjerne flere. Tre ganger i dag feks!! Grrr. Får heller ikke det minste lyst til å kjøpe lego:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 13. desember 2009 #7 Del Skrevet 13. desember 2009 Samme her, minimum en gang per dag. Da henger den seg i tilegg så den kommer tre ganger på rad hvorav en fører direkte til lego sine sider når jeg trykker krysset for å fjerne den. Fjern reklamen til dere har klart å fikse den så den er slik den er ment. Dårlig kompetanse hos den som legger ut slik reklame skal ikke gå ut over brukerene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blind Gudinne Skrevet 13. desember 2009 #8 Del Skrevet 13. desember 2009 Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #9 Del Skrevet 13. desember 2009 Kommer opp hver gang jeg går inn på sidene, noe som gjør at jeg logger meg inn eller er inne på sidene her mindre enn "normalt" for meg. FJERN DEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musketingen Skrevet 13. desember 2009 #10 Del Skrevet 13. desember 2009 Er enig i at den er forstyrrende og bør fjernes:) Selve reklamen kan bli, men ikke at den popper opp uten at man trykker på den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 13. desember 2009 #11 Del Skrevet 13. desember 2009 Den gjør meg hakke gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #12 Del Skrevet 13. desember 2009 Signerer denne. Har pop-up blokker på pc, men den virker ikke på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Gustava Skrevet 13. desember 2009 #13 Del Skrevet 13. desember 2009 Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 13. desember 2009 #14 Del Skrevet 13. desember 2009 Signerer. Pop-up-reklamer bør generelt ikke finnes på disse sidene. Ufattelig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkepålandet Skrevet 13. desember 2009 #15 Del Skrevet 13. desember 2009 Pop up reklame er en uting. Hvertfall hvis dere ønsker å ta vare på brukerne deres. Når man trykker på krysset for å fjerne reklamen så kommer man jo inn på reklamen. Det er toppen av frekkhet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morn du Skrevet 14. desember 2009 #16 Del Skrevet 14. desember 2009 Er forsåvidt enig i at det er en irriterende reklame, men det som får den til å bli borte her, er å skrolle litt nedover på siden, når jeg da skroller opp igjen, er den borte. Vet ikke om det funker for andre da... Men skulle gjerne likt å få den bort herfra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #17 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har tydeligvis en nettleser som gjør at jeg ikke har vært plaget av den legoreklamen annet enn de gangene jeg har vært inne på dinbaby (er normalt på bim) Men nå har det kommet en invitasjon til et eller annet brukerpanel. Jeg har registrert meg, men likevel kommer den opp hver gang jeg går inn på sidene her. Forferdelig irriterende, og jeg håper at dere fjerner det. Tro meg, det blir ikke svart på noen undersøkelser så lenge det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petite fleur Skrevet 17. desember 2009 #18 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har skrevet på denne tråden før, men nå må jeg bare skrive en gang til. Logget på for 2 minutter siden, og duploreklamen har poppet opp FEM ganger på den tiden!!!! Dete er så sinnsykt irriterende! Men jeg ser at det er ingen webmasterkommentarer på denne tråden, og om det var det ville det vel bare stått "2 ganger pr uke, visse nettlesere, men vi har ingen løsning på problemet" blablabla. Jeg er ikke den som pleier å slenge mest med leppa, men nå er jeg SUR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå+? Skrevet 17. desember 2009 #19 Del Skrevet 17. desember 2009 Samme problemet her som fru Nisse. Logga meg på for hele to minutter siden, og den dritten har poppet opp FLERE ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampetrollet Skrevet 17. desember 2009 #20 Del Skrevet 17. desember 2009 Dette er ikke fikset det er helt klart! Bare i løpet av de 5 minuttene jeg har vært på Dib så har duplo reklamen dukket opp og hengt seg opp på alle innlegg jeg skal se på /svare på !!!! Skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AussieAnette Skrevet 17. desember 2009 #21 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har nå fått opp den hersens reklamen 20 ganger på den siste halvtimen. Den åpner seg hver gang jeg går inn på et nytt innlegg!! Tror dere ikke at den kom opp når jeg skulle inn og klage her og da!! FJERN DEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PAVEEL Skrevet 17. desember 2009 #22 Del Skrevet 17. desember 2009 Hear hear!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 17. desember 2009 #23 Del Skrevet 17. desember 2009 Vi beklager dette, jeg har forhørt meg med selgeren av denne annonseplassen og hun har forsikret meg om at denne annonsen ikke skal på i dette formatet fra og med førstkommende søndag. Nå vises den mer enn 2 ganger hos oss hvor den fungerer slik den skal også fordi frekvensen på den måtte settes opp litt nå på slutten av annonseperioden. Vi beklager ulempene dette får for våre brukere og takker igjen for tålmodigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå