Gå til innhold

lego reklamen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig! Ufattelig irriterende reklame som det faktisk tar litt tid å fjerne da den dukker opp gjerne en og to ganger ekstra. Dette har kun resultert i at jeg blir mildt sagt SUR når jeg ser lego i lekebutikken, og her kjøpes det ingenting lego med det første. Kan vurdere det hvis pop up-reklamen blir fjernet. En reklame MOT sin hensikt!

Argh!

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig at dere ikke har mer kontroll på disse sidene, dette har vært diskutert tidligere. Dette kan ikke være bra, hverken for Lego eller dere. Denne handlingslammelsen vedrørende pop-up-reklamen syns jeg i høy grad gjenspeiler respekten for brukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det ikke være noe med at den kun skulle komme opp to ganger pr uke?? Hos meg er det minst en gang pr dag, gjerne flere. Tre ganger i dag feks!! Grrr. Får heller ikke det minste lyst til å kjøpe lego:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, minimum en gang per dag. Da henger den seg i tilegg så den kommer tre ganger på rad hvorav en fører direkte til lego sine sider når jeg trykker krysset for å fjerne den.

Fjern reklamen til dere har klart å fikse den så den er slik den er ment.

Dårlig kompetanse hos den som legger ut slik reklame skal ikke gå ut over brukerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer opp hver gang jeg går inn på sidene, noe som gjør at jeg logger meg inn eller er inne på sidene her mindre enn "normalt" for meg.

FJERN DEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at den er forstyrrende og bør fjernes:) Selve reklamen kan bli, men ikke at den popper opp uten at man trykker på den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer. Pop-up-reklamer bør generelt ikke finnes på disse sidene. Ufattelig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pop up reklame er en uting. Hvertfall hvis dere ønsker å ta vare på brukerne deres.

Når man trykker på krysset for å fjerne reklamen så kommer man jo inn på reklamen.

Det er toppen av frekkhet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt enig i at det er en irriterende reklame, men det som får den til å bli borte her, er å skrolle litt nedover på siden, når jeg da skroller opp igjen, er den borte. Vet ikke om det funker for andre da...

Men skulle gjerne likt å få den bort herfra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis en nettleser som gjør at jeg ikke har vært plaget av den legoreklamen annet enn de gangene jeg har vært inne på dinbaby (er normalt på bim)

Men nå har det kommet en invitasjon til et eller annet brukerpanel.

Jeg har registrert meg, men likevel kommer den opp hver gang jeg går inn på sidene her.

Forferdelig irriterende, og jeg håper at dere fjerner det. Tro meg, det blir ikke svart på noen undersøkelser så lenge det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet på denne tråden før, men nå må jeg bare skrive en gang til. Logget på for 2 minutter siden, og duploreklamen har poppet opp FEM ganger på den tiden!!!! Dete er så sinnsykt irriterende!

Men jeg ser at det er ingen webmasterkommentarer på denne tråden, og om det var det ville det vel bare stått "2 ganger pr uke, visse nettlesere, men vi har ingen løsning på problemet" blablabla. Jeg er ikke den som pleier å slenge mest med leppa, men nå er jeg SUR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke fikset det er helt klart!

Bare i løpet av de 5 minuttene jeg har vært på Dib så har duplo reklamen dukket opp og hengt seg opp på alle innlegg jeg skal se på /svare på !!!!

Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått opp den hersens reklamen 20 ganger på den siste halvtimen. Den åpner seg hver gang jeg går inn på et nytt innlegg!!

Tror dere ikke at den kom opp når jeg skulle inn og klage her og da!!

FJERN DEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi beklager dette, jeg har forhørt meg med selgeren av denne annonseplassen og hun har forsikret meg om at denne annonsen ikke skal på i dette formatet fra og med førstkommende søndag. Nå vises den mer enn 2 ganger hos oss hvor den fungerer slik den skal også fordi frekvensen på den måtte settes opp litt nå på slutten av annonseperioden. Vi beklager ulempene dette får for våre brukere og takker igjen for tålmodigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...