Gå til innhold

Dere som har erfaring med medisinsk abort

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei:) Jeg kan si det slik at jeg har tatt medisinsk abort denne uka. Fikk den første tabeletten på onsdag den måtte jeg ta på sykehuset så kom jeg tilbake to dager etter. planen var og ligge på sykehuset men det ville jeg ikke. hadde ikke lyst å ligge på rom med 4 andre.

Så jeg fikk tabelettene som skal føres i skjeden med hjem i tilegg til smertestillende. du får så så mye smertestillende med deg hjem det avgjør sykehuset, men du får ikke de tabelettene som de gir på sykehuset som inneholder noe morfin, de gir de kun vis du ligger på sykehuset og gjør det. men de sa til meg at får jeg behov for mer smertestillende kunne jeg komme innom og hente i løpet av den dagen jeg gjorde det.. Når skal du gjøre dette? skal du ligge hjemme eller på sykehuset??

klem

Åh, tusen takk for svar :) Jeg vil helst ta den hjemme. Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg må dra til et sykehus som ligger to timer unna med bil. Derfor var jeg redd for at jeg måtte dra to turer dit hvis de ikke hadde lov til å gi ut alle tablettene med en gang. Jeg er så utrolig bekymret for at det skal oppstå vanskeligheter som f.eks at jeg ikke får med. abort allikevel eller ikke får ta med alle tablettene. Jeg er omtrent 8 uker på veg, derfor er det fint å få gjort det nå så det ikke drøyer ut. Vil helst slippe operasjon hvis det er mulig. Har et barn fra før og har hørt at det er lettere med med. abort da. Vil ha dette ute av verden så fort som mulig! Det var et uhell med prevensjon som ikke funket og jeg var idiot nok til å ikke ta angrepille etterpå. En svært dyrekjøpt erfaring vil jeg si. Har ihvertfall lært en gang for alle, men bittert, trist og dumt er det :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...