Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Da gikk det ikke denne gangen heller. Sikkert ikke så mange av dere som kjenner til meg, da jeg ikke har vært så aktiv her inne, ihvertfall ikke på dette forsøket. Har ikke holdt på så lenge med IVF heller, dette var mitt andre innsett. Satt inn ett ferskegg i september og satte inn 2 fryseegg nå i november. Men har vært prøvere siden 2005 og har blitt gravid av oss selv 3 ganger, men dessverre mistet alle gangene. Fikk påvist V-Leiden i september så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Andre som har det her? Føler meg virkelig alene så det er utrolig godt å ha dette forumet og se at andre får det til. Virker som det går til slutt bare man orker å holde på, så har et håp om at vi blir de heldige en gang vi å:o)

Skjønner bare ikke hvorfor egget ikke vil feste seg..? Alle eggene som er satt har vært perfekte 8 delte egg, slimhinna og alt har vært super, men det vil bare ikke feste seg! De har ikke funnet noe feil med hverken meg eller min mann. Andre som har blitt gravide som har noen fine historier eller tips blir jeg glad for det.

Mensen har ikke kommet ennå og puppene er dritømme, men det er vel progynovaen og crinonen som gjør sitt. Er i dag på dag 16, men fikk beskjed av Porsgrunn og slutte på medisinene nå og ringe de igjen når mensen kom. Skal på julebord i kveld og dama jeg snakke med på klinikken sa jeg skulle unne meg litt rødvin i kveld, tror jeg skal høre på ho og kose meg, lenge siden sist nå!

Da er det bare å vente på tanta og begynne på ann igjen.

God helg til dere alle sammen og lykke til alle dere som er rugere og snart skal teste. Må vi alle bli gravide en dag:o)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141120693-negativt-igjeno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker deg, hvitveis. Så trist med neg resultat. Har også testet neg idag, men har forventet det siden tors forrige uke. Sørget nok mye fra meg forrige helg.

Hva er V-Leiden?

Vi skal nok lykkes til slutt, vi også!!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Så trist at det ikke gikk denne gangen heller :P

Leiden har jeg ikke, men har koagulasjonsproblemer med blodet da. Går jo på blodfortynnende pga det og det har hjulpet meg gjennom 1 forsøk og foreløpig går det bra denne gangen også.

Dersom du går på kompliserte svangerskap er det nok litt å finne om Leiden.

Du får nyte rødvinen nå da for neste forsøk skal det gå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...