Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor er 4,5 mnd nå, og jeg føler at jeg ikke helt metter henne...

Skal plutselig ha pupp hele tiden, men vrir seg fort unna og er urolig.

Har prøvd oss på grøt hver kveld, men det er ikke særlig populært...

Så hørte jeg om velling, og må innrømme at jeg følte meg litt dum da jeg ikke hadde hørt om det før... :/ Jaja....

Men lurte på om jeg burde prøve meg på det?

Og siden jeg aldri har nok melk til å pumpe ut noe særlig, om jeg kan bruke mme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

har ikke gitt min baby velling, men om jeg skulle ha gjort det ville jeg laget den på maisgrøt og mm event mme. du må jo bruke mme.

grunnen til jeg ville valg maisgrøten er at denne er lett fordøyelig, og den inneholder ikke gluten. (alle de andre grøtene til nesle, småfolk og hipp som jeg har sett inneholder både melkepulver og gluten. Holle har andre grøter som kan brukes, som ikke har gluten eller melkepulver i seg. eks ris eller hirse. hirse er nok da best, siden hirse har mye naturlig jern. holle sine grøter er vist ikke tilsatt jern disse fåes i helsekostbutikker.

men som sagt, mais er veldig fint. bruker mais til jenta vår på 7 mnd, og hun liker denne veldig godt.

vet man kan få spesielle tuter til tåteflaskene( hvertfall avent sine) som er beregnet på velling. blir nok mye søl om du vil gi med skje,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...