Gå til innhold

Noen som skal til Tromsø i uke 2-3 2010?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har samme bivirkninge som dåkker..Legen min sa at æ sku få sykemld vest æ trengte under medisineringa og rugetia pga kroppen va under store på kjenninge og at det va vekti me ro&kvile:))Hør me legen dåkkers om dåkker får s.m e itje bra å stresse under forsøket..

Ska ringe pasienthotellet i mårra,e grand et fint hotell?kor d ligg?

Grand e et helt ok hotell, og d ligg midt i sentrum. E et av samarbeidshotellene til UNN.

Har vurdert å prate m legen min ja, men ikke gjordt d ennu. Men som de sa på UNN så e d vekti å ta d rolig, ikke stresse førr vi går jo gjennom ei stor påkjenning både fysisk og psykisk. Og har jo ikke lyst å ødelegge forsøket med stress, og i dag gikk pulsen gjennom taket førr min del!

Annonse

Nei milly v, æ e bare her inne :) Og ja vi sees nok skal du se ;)

Skal se ann formen i morra tidlig, og e den som nu så blir d rolig på mæ i morra, æ klare ikke stresse mæ ihjel!

Annonse

Hei igjen Mandarin4 :o)

Går bare bra her, turen opp til Tromsø går ikveld, så æ e rett og slett klar som et egg til å komme igang m alt som står foran oss. Enn du da? :o)

Heia!

Va på ultralyd i dag,alt så fint ut:)Hadde 10 egg+nån små egg,går alt som det skal så blir det uttak på onsdag:-)

Ja blir her tell æ får satt inn gullegget:)samboern min kjæm dagen før uttaket...Har du kommet t tromsø kulpåmagen?

Hotellet ligg rett nedførr den kirka som står i sentrum..koseli hotell:-)Ja bei så gla når alt så fint ut,di sa d va bra med egg sia æ har kort regime:-)

Masse lykke tell i mårra Prusti & kulpåmagen!!!Natta,sov godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...