Gå til innhold

er i så utrolig dårlig form. why????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har helt siden 2-3 dpo vært kjempevond i livmor og korsrygg. iler nedover beina. vonde pupper og fryser. verker i livmor og rygg hele tiden, føler med helt invalid. enten er dette PMSèn fra HELVETE eller så må jeg være gravid så det synger!!

noen som har vært så dårlig då tidlig og vært gravide. ei hel uke til IKM . sukk :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn har jeg og hatt det denne syklusen! Går her og lurer på om jeg må begynne å hvile middag etter jobb...er kjempe sliten og trøtt, og verker i korsrygg og livmor store deler av dagene. Puppene er også ømme, men dette kommer og går litt gjennom dagen.

Er kun 6 dpo jeg, så er jo lenge til jeg kan teste..har ikm 18 eller 19.des :S

Hvilken dag har du ikm da?

Skrevet

er 6 eller 7 dpo så har samme IKM som deg! :)

vi må følge hverandre og skrive hvirdan det går :)

vet ikke om jeg skal teste tidlig denne pp. har blitt skuffet så mange ganger før. tester nok ikke før 18 :.....(tror jeg ;))

er kjempedårlig nå og! vondt, vondt!

Skrevet

ja det var jammen ikke verst at vi har ikm samme dag :) har blitt skuffet før jeg og, så stoler ikke blindt på at disse symptomene betyr graviditet. Men klarer ikke å slutte å lure heller..for er veldig sliten, og det kom liksom over noen dager sånn plutselig. Veldig rart!

Har allerede testet jeg, og fikk en rar skyggestrek på en billigstrimmel. Men tror ikke det betyr så mye siden jeg har fått så mye rare teststreker uten å være gravid før. Men spørs om jeg klarer å vente så lenge før jeg tester igjen..hehe :)

Ja vi må følge hverandre fremover, og oppdatere om det skjer noe spennende ;)

Skrevet

tok en cb digital nå jeg. blinker selfølgelig ikke gravid, men desperat som jeg er brøt jeg istykker plastdekselet for å se på strimmelen inni.....(ja jeg vet....crazy!!!)

så en svak skyggestrek......

jaja, skal ikke legge for mye i det ;) vi får se til uka!! :)

Skrevet

Veeeell ja.... denne syklusen.. Hatt styggvondt i puppene, følt meg forkjøla og i elendig form generelt. murringer i magen som kom og gikk. Trodde det var mensen som var pågang. Og for ikke å snakke om å være gretten.. har hatt så kort lunte og følt alt som blir sagt som angrep mot meg. Tatt lett til tårene. Tok en test i dag.. ooooog

GRAVID stod det der.. Jess da!

Skrevet

Så spennende å lese, og gratulerer så mye!! :)

når har/hadde du ikm?

Her har jeg vondt i korsryggen idag, og en oppblåst mage, men føler egentlig de andre symptomene kommer og går...tar ofte lett til tårene,så tror det er normalt for meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...