Gå til innhold

Noen med 5 barn her?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei mars78. :)

Ser ut som om vi bare kan få annenhver vi, så her kommer gutten i februar. :))) Alle med samme mann - min kjære samboer. :)

Synest vi har vært bra flinke jeg! Jente-gutt-jente-gutt-jente og så gutt i feb.

Pussig igrunn. Får mange kommentarer på hvordan i all verden vi klarer det. He he he, men vi har ikke gått inn for å prøve på noe bestemt kjønn noen av gangene, så det er helt tilfeldig.

:)

Annonse

Synes personlig det er harry med mange søsken med navn på samme bokstav, eller navn som ligner veldig på hverandre. Selv har vi navn i samme stil til våre 8 fordi vi liker vanlige tradisjonelle navn og alle har også to navn, selv om bare det ene brukes til daglig. Helt tilfeldig har en av guttene og ei av jentene navn som begynner på samme bokstav og to andre av guttene har også tilfeldigvis felles førstebokstav.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Har selv "bare" fire barn,men vi er ikke helt sikre på om vi er ferdige enda. De tre første er ganske tette (to år mellom hver), mens sistemann kom 5 år senere. Har kanskje lyst på en tett i alder til minsten også, men da må vi bestemme oss i løpet av våren her. Det som holder meg mest igjen er reaksjonene fra omgivelsene og jobb.

• 2 uker senere...

Jeg har 5 barn med min første mann. 1 gutt og 4 jenter. Det er 7,5år mellom eldste og yngste, så de kom som perler på en snor :-) Jeg nyter hver dag med dem og føler meg priviligert som har en så herlig, frisk og stor ungeflokk.

Min nåværende samboer (som blir min ektemann i juli) hadde ingen barn fra før. Vi har vært på utredning og der fikk han beskjed om at i teorien kan han ikke bli far ved egen hjelp fordi det var noe han måtte ha minimum 15% av for å kunne gjøre en kvinne gravid. Han har kun 6%. Jeg på min side har vært gjennom noen operasjoner og har kun en åpen eggleder, men med arrvev. Mao var muligheten for å få til barn sammen ca 3%.... Så vi sa ja til prøverør. Vi venter på innkalling.... og hva skjer?? Jo, sist mandag sto jeg med en positiv test :-) :-) Vi har klart det umulige :-) Vi har på en måte vunnet i lotto!

Så jeg venter nr 6 20 oktober :-) Vi gleder oss.

Jeg synes ikke det er noe problem med mange barn. De får den oppfølgingen de trenger og alle greier seg utmerket på skolen og sosialt. Du må bare sette igang :-) Mange barn er en glede og du kommer til å elske dem alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...