Gå til innhold

Reductil (enda et innlegg)


SkyBaby

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg begynte på Reductil idag.. Lurte på hvor lang tid det har tatt for dere andre før dere "merket" noe forandring i kroppen?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du har vært ebeline. Skal selv begynne på reductil snart og gleder meg veldig til å se forandringer.. Kult om vi kunne holde kontakten og skrive om hvordan det går underveis...

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gordingoingslim

 

det hadde vært kjekt. greit og få delt erfaringer :D nårti skal du begyne på dem?

 

off gruer meg litt til jul. er redd for at jeg skal spise for mye. har vært veldig streng oventfor meg selv nå i begynnelsen. men merka nesten fra dag 1 at jeg ikke gikk og små spiste og snakk om og ha kontroll på godte syka er stolt av meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Jeg vil begynne og si at skal man ned i vekt burde man begynne og trene. Jeg vet det er en veldig kjedli og lang vei, men det er det eneste som faktisk funker!

 

Jeg brukte Reductil da jeg var psykisk syk. Nermere bestemt jeg hadde store spiseforstyrrelser. Bruker man Reductil får man en effekt som gjør at sulten forsvinner. Og det er det som er hensikten med pillene.

 

Og som sakt dosen er nødt til og følges, altså skal du absolutt gå på Reductil ikke bruk for mye av det. Jeg spiste dem for lenge og for mye av dem. Det resulterte i blod i oppkast og konstant svie i magen, og jeg har ikke bulimi.

 

Anbefalles ikke. Er bare trening og godt kosthold som funker. Og ved hjelp av reductil går man fryktelig fort opp i vekt etter kuren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en sykdom som jør at uansett hvor mye jeg trener og hvor sunt og lite ofte jeg spiser går jeg ikke ned i vekt.! så har fått hjelp av reductil for å kunne gå ned litt i vekt slik at sykdomen stabliserer seg. det er faktisk fol som meg som ikke klarer og jøre noe. jeg har trent 6 dager i uka har fått opskrevet kosthold men ingenting hjelper. dette er min siste utvei.

 

reductil skal hjelpe folk og minke intak av mat for de som spiser mye eller små spiser ofte eller ekstrem gote syk. i løpet av perioden skal du fikse på kostholdet ditt slik at dette ikke skjer. er nok sant at en kan gå opp vis en driter i og endre på kostholdet sitt JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...