snart4smågull Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Heisann. Jeg tror jeg er gravid med vårt fjerde barn... Skulle hatt mensen for to dager siden, men den har uteblitt foreløpig. Problemet er bare at jeg igår tok Pandemrix vaksine... har vært ganske sjuk til idag. ligget i sengen siden i går kveld. Er oppegående nå, mye pga de andre barna, ellers hadde jeg nok ligget enda. Vondt i hele kroppen og ufattelig trøtt..... Hva hadde dere gjort? Er vel ingen vits i å kontakte lege, de kan jo uansett ikke gjøre noe. Er vel egentlig ikke så mye jeg får gjort med saken, det er jo for sent nå uansett, må jo bare håpe på det beste... Er det noen her som har erfaring på dette området, eller som har fått råd fra sin lege/jodmor?
Reflexia Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 jeg tok vaksina jeg også!!! noen dager etter så var testen positiv. Spurte legen og fikk til svar at det ikke var noe å bekymre seg for! lykke til framover.. har du tatt test?
snart4smågull Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2009 Heisann. Har ikke tatt noen test nei... Det er barn nr 4, så jeg kjenner vel lusa på gangen etter hvert...hihi... Kvalm allerede og kjenner det murrer i magenog stikker i sidene... Er jo veldig tidlig enda så jubelen slipper ikke løs helt enda, tror nesten ikke dette kommer til å gå bra, har jo tre velskapte fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå