Gå til innhold

EL-slim og positiv EL-test!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!! Er ett par uker siden jeg har vært her inne nå, har ikke hatt tid rett og slett:/ Men er her og titter nå:)

Sorry detaljer her, men alle er vel vant til det her inne:)

Tørket meg etter jeg tisset i dag. Kjente den liksom glei så lett, så sjekket papiret. Skulle nesten tro det var eggehvite som lå der. Tok litt på fingrene, og jeg kunne strekke det. Lenge. Aldri lagt merke til at jeg har hatt det før, men aldri sjekket før heller da:) Ut på litt shopping, kom hjem og tok EL-test: Positiv (teststreken var mye sterkere enn kontrollstreken). Sambo var hjemme en tur fra arbeid, så vi hoppet til sengs!!;)

Skal også "hoppe" litt i morgen tidlig, har ikke mulighet resten av helgen. Jeg hååper at det går denne gangen!! Hvor fin julegave hadde ikke det vært da?:)

Andre som har IKM uke 52??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes. Har IKM neste lørdag! Grattis med EL:):) Håper du får verdens beste julegave! Jeg fikk masse El slim i dag :) Men desverre er testene negative.. veit ikke om de er dårlige eller om det er no gæærnt med meg. hehe.-kjøpte sånne blligstrimler fra danmark. Hvilken type brukte du? Lykke til med babymaking!! Husk å nyyyyt det og da:)

Skrevet

Nyter hvert eneste sekund jeg;)

Jeg har også de billigstrimlene, fra billigetester. Kan jo hende du har EL nå, da blir jo ikke testene positive, eller?

Ønsker deg masse lykke til:) Så satser vi på at vi får verdens beste julegave i år!!:)

Skrevet

Lykk, lykke til!!:)

Har IKM uke 52. Nærmere sagt 23.desember:)

Skrevet

Takk takk :)

Lykke til til deg også!!:)

*KrysserFingreneForAtTanteRødHolderSegUnnaDennePP*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...