Gå til innhold

Emmaljunga City Cerox 360 eller Teotunia Fun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse vognene?

Ønsker en stabil kombivogn med svingbart / svingbare forhjul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen erf med emmaljunga, men teutonia fun er ikkje god! dårlige, DÅRLIGE hjul som ikkje klarer noe annet enn kjøpesentre. ikkje spesielt stabil, veldig spinkel. bitteliten sittedel som barnet vokser ut avfør det fyller 2.

emmaljuga sine hjul er mye bedre, ihvertfall. sjekk ut nye emmaljunga nitro også.

anbefaler brio go eg, den er like stabil som ein vanligfirehjuling

Skrevet

Takk for svar. :-)

Høres ut som teotunia ikke er noe å satse på da.

Jeg tror Emmaljunga Nitro er nesten lik Emmaljunga City Cerox, bare at den er duovogn.

Bri Go ser kjempebra ut, men finnes dessverre kun som duovogn den også...

Skrevet

Hei, jeg er ganske enig med forrige anonym som svarte!

Hvis du gjerne liker teutonia ville jeg forøvrig heller vurdert mistral s fremfor fun, den er litt mer robust og litt større fremhjul tror jeg. Men jeg har hatt begge plasthjultypene til teutonia og hatt steinproblemer med begge, så jeg anbefaler det ikke. Pluss at min 14 måneder gamle relativt lille jente allerede vokser over seteryggen på teutonia :s

Brio Go har jeg selv, og er den vognen jeg har vært desidert mest fornøyd med, og den som har fått bli lengst i mitt hjem ;) Men du får da kjøpt den kun som sportsvogn? det gjorde jeg :) Eller mener du at du vil ha softbag? har lest om flere på barnevognforumet på nybaktmamma som har brukt softbag i Go. De bruker softbag med bunnplate, slik at babyen får flat liggestilling :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...