Gå til innhold

Lite hjertesukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på p-sprøyte for noen mnd siden. Skulle tatt i starten av oktober, men valgte da å la være.. Har enda ikke fått noe mens, så jeg aner ikke hvordan min syklus er og hvor jeg er.. For ca 4 uker siden fikk jeg plutselig veldig vondt fremme i bekkenet, der jeg hadde vondt sist svangerskap med litt bekkenløsning.. i tillegg kjente jeg veldig stikking i brystene. Jeg ventet noen dager og tok test. negativ, slevsagt..

Det jeg kjente foran i symfysen gikk over etter ca 1,5 uker. neste uke fikk jeg veldig menssmerter og trodde at nå var den på vei. men neida, ingenting skjedde. Ventet noen dager og tok ny test, negativ. Etter dette har brystene vært litt ømme, noen ganger stikker det litt. Synes nesten de kjennes litt tunge ut også..

Bestillte slike billige tester, begynte å ane at det kan bli dyrt å springe til apoteket.. ;-) Fikk i posten denne uken og klarte selvsagt ikke å la være å prøve. Det var jo på ettermiddagen og var selvsagt negativ. Men jeg ventet 48 timer og tok i dag morrest igjen.. Negativ..

Er jeg helt rar i hodet og kroppen?? Er alt bare innbilning, eller..??

Er disse billige testene sikre?? Noen med erfaring?? Jeg syntes selvsagt at jeg ante en svak skygge idag, men har ikke helt troen på øynene mine... Føler jeg er litt farget av ønsket om en liten baby igjen..

Vel.. Får vente noen dager og prøve igjen.. Ikke så lett det her altså.. Vet jo veldig godt at det kan ta ei tid før kroppen er i godlage igjen etter å ha gått på p-sprøyte, så får prøve å smøre meg med tålmodighet..

Måtte bare få ut litt tanker. Ingen vet at vi prøver og mannen min er ikke så veldig opptatt annet enn at vi har bestemt oss for at det som skjer det skjer.. Han er bare superhappy for at jeg alltid sier ja ;o))) he he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...