Gå til innhold

Jeg testet POSITIVT!!!! :))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk jenter! :))

Ja, jeg er et levende bevis på at et egg er nok :) Ved første IVF fikk vi to befruktet, to tilbake, på andre fikk vi kun ett befruktet og det fikk vi nå på siste også. Så det er virkelig kun et egg som kreves :)

Vi har prøvd siden 2006.

Denne gangen gjorde jeg en del annerleden. Jeg fant ut at jeg var insulinresistent, så jeg begynte å spise lavkarbo, fulgte det ikke slavisk, men var obs på å ikke få i meg for mye karbo. Jeg spste godt med fett.

Så tok jeg tran, multivitamin, ekstra E-vit, ekstra E-vit, folsyre, bidronniggele og betakaroten, begynte en gos stund før forsøket. Samboeren min tok også kosttilskudd som skal være bra for svømmerne. Om dette hjalp eller om det er tilfeldig skal jeg ikke begi meg ut på å spekulere i. ;)

Så tok jeg det veldig med ro, trente kun en gang i løpet av rugetiden og løste masse sudoku for å få tiden til å gå ;)

Jeg hadde ikke mye håp igjen på at dette skulle gå til slutt, men det gjorde nå visst det nå da :)

Lykke til til alle dere andre som ruger, er i gang med regime eller er i tenkeboksen :)

gratulerer så masse!!:)) så kjekt at det klaffet denne gang:))

skal selv prøve bidronninggele ved neste forsøk...og ekstra jern(har jeg hørt) tok du bidr.gele hver dag fra før forsøk og hele tiden i rugetiden også?hvor får man tak i det??

godt å lese at det ble full klaff på så få egg! har bare fått ut 4 og 5 egg hvor 3 og 4 ble befruktet og kun to har vært brukanes hver gang...

håper alle gode ting er tre;)

kos deg masse med lille spiren..kryser alt for at det går bra i ni mnd;)) xxxx

Annonse

Tusen takk alle sammen :) Kjempekoselig! :)

Håpefull: Tusen takk for det, skule ønske at vi kunne fulgt hverandre videre, du hadde fortjent å lykkes nå. Jeg fant ut at jeg var IR ved å ta en C-peptid test. Den var alt for høy. Så har jeg også gått Grete Roede-kurs uten effekt. Så nå etter at jeg begynte å spise lavkarbo har jeg følt meg mye bedre pluss at jeg ble gravid! :) Så jeg spiser fortsatt ganske lite karbo...

Gledermeg73: Lykke til med rugingen, måtte du få en positiv test om en ukes tid!! :))

Cathy: Ja, du var positiv hele veien du ;) Kjekt å slå følge med deg, håper at du henger deg på videre med en spire i magen også :) Når er din testedag? :)

Tøysekroppen: Ja, får virkelig håpe at du lykkes på dette forsøket nå. Bidronninggele kjøpte jeg på helsekost. Jeg tok det hver dag, lenge før forsøket startet og i hele rugetiden.

Tusen takk for alle lykkeønskningnen! :)

Hei Elisabeth,

Jeg har fulgt litt med på deg over lang tid i ulike forum her, og har håpet på en slik gladmelding til slutt - og nå kom den!! Jeg ble virkelig glad på dine vegne. Du har også skrevet noen veldig oppmuntrende tilbakemeldinger til meg tidligere, takk for det :)

Gratulerer med spiren og lykke til med svangerskapet!! Jeg er nå 34 uker på vei med en gutt og er så utrolig takknemlig over å ha lykkes etter mye utredninger, habituell abort og diverse nedturer. Det føles bare så godt å ha en sprellende liten baby i vente, du kan glede deg masse til å gå gravid - det er en deilig opplevelse.

GRATULERER!!

GRATULERER! Kjenner igjen nicket ditt fra langt tilbake, da jeg selv har vært prøver siden jan 05. Endelig Elisabeth! :-))

Jeg er bare inne og "snoker" litt nå. Fødte min lille ivf gutt i mars, og håper på å bli gravid igjen i løpet av 2010.

Hold godt på spiren din, og kos deg fremover! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...