Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Del Skrevet 10. desember 2009 Det syns jeg det burde være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #2 Del Skrevet 11. desember 2009 Ellers har du det bare bra?? PREMATUR og du forstår ikke at det hører hjemme på din baby`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #3 Del Skrevet 11. desember 2009 Og du vet tydeligvis ikke om mange senplager, medfødte sykdommer, bekymringer etc som følger de senere årene? Idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #4 Del Skrevet 13. desember 2009 I all verden? Hva feiler det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #5 Del Skrevet 13. desember 2009 Altså, premature barn er alltid premature, ikke bare når de er babyer, så det passer veldig godt inn på BarnetMitt også. Syns du skrev nedsettende og kalte deg like godt en idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #6 Del Skrevet 13. desember 2009 Det syns jeg også det burde være. jeg har ei jente som er født nesten 6 uker før termin, og det hadde vært greit å hatt et prematurforum til når hun blir eldre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #7 Del Skrevet 13. desember 2009 Ikke sant? Man har mange tanker senere også, mange ting disse barna kan slite med, og også plager som kan dukke opp når de blir større. Jeg vet det er forskjellige forum som omhandler mange av disse tingene, men det hadde vært greit å samle alt under et prematurforum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #8 Del Skrevet 14. desember 2009 Mer enn godt forslag! Ikke passer disse ungene direkte inn under medfødte tilstander og heller ikke under funksjonshemminger. Hva med å kalle et nytt forum for Barn, prematur&dysmatur-fødte??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #9 Del Skrevet 18. desember 2009 Webmaster!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 18. desember 2009 #10 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei Beklager sent svar, innlegget ditt har forsvunnet litt for meg oppi alle disse andre vedr reklamen på siden vår her Jeg skal opprette et slikt forum i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #11 Del Skrevet 19. desember 2009 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå