Gå til innhold

Hostesaft som hjelpemiddel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på en annen nettside og leste litt. Der diskuterte de bruken av hostesaft; Solvipect. Det var ingen der som hadde noen betenkeligheter med å prøve den virket det som. Og det var mange som hadde brukt/skulle begynne å bruke det.

Hva tenker dere jenter om det? Jeg har lest at det kan være litt skummelt å bruke det, men husker ikke hvorfor. Inne på det andre forumet virket det som om det var mange som hadde brukt det som det hadde hjulpet for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei =)

Har også hørt/lest om flere som har brukt det og det har funket... =)

Har tenkt å prøve det når jeg har hentet ut pergo kuren min,like før eggløsning;)

Har ikke hørt om noen negative effekter viss man tar 2 ss dagene rundt el og på el dagen ;):D

Skrevet

Har prøvd hostesaft selv - det funket det, jeg ble gravid den pp`n jeg prøvde, men mistet i MA, jeg kommer aldri til å prøve det igjen!!! Er redd for at noen "dårlige" sædceller skal komme frem og at det går galt igjen :(

Lykke til da =)

Klem fra

Skrevet

det finnes vel mange sånne tips og ikke godt å vite hva man skal tro på.. jeg har hørt solvipect i kombinasjon med grapefrukt juice.. hadde store problemer med å få ned begge deler den ene gangen jeg prøvde, så fikk vel ikke tatt "kuren" skikkelig heller... ææsj ;) kan vel hende at det blir litt tilfeldig, at de gangene det hadde funket for folk hadde det funket uansett, ikke vet jeg:))) men det man tror på er det kanskje litt hjelp i ?? tror det beste tipset for å få det til er å flytte fokuset litt over på andre ting og dermed slappe litt mere av (jadda "LETT" ;)) men all slags tips og tester gjør oss ikke mer avslappet i hvert fall (tror jeg) til syvende og sist er det vel sædcelle og eggcelle-treff det blir barn av, hehe ;)

Skrevet

hei

hostesaft er nok en myte etter det jeg har lest....det den også gjør er at den tynner ut EL slimet som igjen gjør at cellene ikke får det beste slimet og svømme i. er visst ikke riktig konsistens.

Skrevet

Mener også å huske at egget har vanskeligheter med å feste seg, kanskje av samme grunn som at EL slimet blir tynnet ut....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...