Gå til innhold

Hva synes dere om å gjøre seg morsom på andres bekostning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere personer i nær omganskrets som har den typen humor, la meg ta et eksempel: du har så pene barn, det må jeg si, hvem har de arvet utseendet fra da? Ingen av foreldrene ihvertfall ser jeg...(ler av seg selv).

Eller: ser du begynner å vokse gjennom håret (til en som er litt tynn i håret og har komplekser for det).

Eller: barnet ditt er en liten smarting, kan ikke fatte hvordan han har blitt det..

Synes dere slik humor er grei??

Skrevet

Nja.. Både og.. Det kan være morsomt om det blir sagt til de rette personene. Er de ikke det, så er det bare pinlig!

Man bør være en god menneskekjenner for å ta slike spøker, og vite at mottaker ikke tar det ille og blir såret.

Skrevet

Bryr meg vanligvis ikke, men kan bli litt sånn "åh shut up" hvis jeg har en litt dårlig dag i utgangspunktet (= overfølsom).

Skrevet

Bryr meg ikke om det, men synes det er fryktlig barnslig og teit.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke en skal spøke om alt, og det du gir eksempler på, er slike ting.

Usmakelig å spøke med noe som blir sårt for den som blir spøkt med

Skrevet

Synes det er teit.

Og de liker det jo ikke selv om vi visste noe om dem, som såret eller var på kanten i deres liv!

Skrevet

Så lenge det er velment, har jeg ingen problemer. Min morfar konstaterte at lillegutt hadde arva sin pappas gode utseende, for mamma hadde ikke blitt av med sitt :-D

Skrevet

Hmm... Litt både og? Kan være morsomt noen ganger, andre ganger kan det være forkastelig og barnslig. Kommer kanskje litt an på hvem og hva, men... :s

Skrevet

Humor`n er sikkert grei den... men jeg kaller det Nille-humor;P Funker best med 5 i promille^^

Skrevet

Kan være morsomt med den typen humor, men må brules med forsikktighet.

Skrevet

Ja. Er muligens naiv nok til å ikke ta det alvorlig.

Skrevet

Mister sansen for vedkommende med en gang.

Skrevet

Syntes det kan bli litt teit egentlig.

Men er morsomt hvis vedkommende som blir tullet med tar igjen med å si noe av det samme tilbake, og han som tullet med det ikke er forbedt på det :o) Det kan det bli noen morsomme situasjoner ut av :o)

Skrevet

Kan jo risikere at folk blir rett og slett fornærma hvis de er litt sensitive av seg eller ikke har rette dagen, ikke så morsomt da:/

Skrevet

Jeg lærer mine barn at det er morsomst når man tuller på egen bekostning, ikke andres! Jeg synes det vitner om lav intelligens når folk kommer med slike "spøker" som HI beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...