Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita jente på 4 mnd nå og vi voknet inatt av at hun hostet og harket og snufser mye. nesa renner, finner ikke febermåleren. jeg er ikke helt iform jeg heller.litt kvalm og småsår i halsen og slik.

Hvordan er det for så små barn. hva skal jeg gjøre? når skal jeg ringe lege? hva trenger hun? er det farlig hvis hun blir syk forkjøla? er kjempe redd for at hun skal få svine influensa.. hun er mitt første barn så jeg vet nada.. hun fikk litt saltvannsoppløsning istad for å løse litt opp i nesa.. men jeg trenger tips og råd og støtte rett å slett:P..

hehe..

hun smiler jo og slikt. spiser greit..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig for dem å være forkjølet, det er nok mer ubehagelig. Vi hadde en runde i sommer. Han hadde lite matlyst og våknet ofte om natten fordi han var tett i nesen. Ellers var han i fin form, så vi gjorde ikke noe mer enn å bruke nesespray (Otribaby) når han trengte det og passe på at han fikk i seg væske. Når man ringer lege er litt vanskelig å si. Personlig tenker jeg at det er allmenntilstanden, og ikke evt feber eller symptomer som avgjør om man ringer lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...