Gå til innhold

mageproblemer 3,5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 3 ,5 mnd, har i 2 måned nå gitt mme og mm. De siste 2 ukene har hun slitt med skikkelig ondt i magen. Vi har malt i mme. Men har ganske mye i, en stor ts.

Hun presser for harde livet, hun blir helt rød. Det gjør hun dagen lang.

Hun har 2 ganske greie bæsjebleier på morgene.

Hun sover veldig urolig og våkner med skikkelige skrikebyer. noen ganger i søvne.

Har prøvd å gi henne sukker vann. Det hjelper noen ganger. Og jeg har kuttet ned på det meste jeg spiser så kan ikke være noe i min melk.

Er det noen som har noen tips på hva vi kan gjøre. Begynner å bli veldig slitten nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type mme bruker du? Vet mange reagerer på NAN. Prøv å bytte til Hipp. Den er ofte snillere med magen. Prøv først uten malt, er ikke sikkert du trenger det i den. Vi sluttet brått og har nesten ikke hatt problemer siden.

Skrevet

ikke at jeg tror det er tilfelle her, men noen unger reagerer også om de får for mye malt. Lett skal det ikke være..

Her gir vi omtrent en teskje i hver flaske. Jenta vår er 3 mnd og har avføring hver morgen 95% av dagene, mens noen dager kommer det ikke noe før dagen etter, men det virker ikke som om det sliter så mye på henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...