Gå til innhold

Hadde dere blitt glade for å få hjemmelaget flatbrød i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tillegg til en liten ting til?

Det er noen jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe til, og tenker at sånt lager de ikke selv.

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det hadde jeg blitt glad for og enda mere glad om det var noe tilbehør til:-)

Skrevet

Absolutt! Kanskje sammen med noe spekemat?

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for å få noe hjemmelaget!

Nå spiser vi ikke så mye flatbrød da, men hadde jeg fått det så hadde jeg nok kjapt planlagt en middag der flatbrød hører med!

Jeg synes det er mer stas med en gave der folk har brukt tid på den i stedet for penger. De aller fleste har penger til å kjøpe greie julegaver nå for tiden, men tid er en valuta det er sparsomt med.

En av de fineste julegavene vi har fått opp gjennom tidene er noe hjemmelaget julepynt som vi fikk fra en tante med utrolig dårlig råd den perioden. Denne pynten er så flott at den henger fremme hvert år. Den kostet kanskje en femtilapp i penger, men tok tid å lage og ikke minst kreativitet!

Skrevet

Nope, jeg hadde smilt, lagt det i skapet og glemt det inntil den dagen jeg tok det fram og kastet det.

Skrevet

Jeg hadde satt veldig stor pris på arbeidet som var lagt bak flatbrødene, og det er noe jeg så asbolutt ikke jeg kan lage selv

..men vi spiser nesten aldri mat med flatbrød, så det hadde nok mest sannsynlig bli lagt i skapet og glemt av :(

Annonse

Skrevet

Ja! Det er sååå godt.. Flatbrød trenger man jo ikke bare å ha til middag. Men kan servere tapas også!

Skrevet

Ja, hadde blitt kjempeglad for hjemmelaget flatbrød :-)

Skrevet

Jeg ville blitt veldig glad. Det er såå koselig med gaver der giveren har lagt ned både innsats og omtanke som ved slike gaver.

Men, så har jeg flere venninner som jeg vet ikke ville blitt glad for slike gaver, eller i det minste ikke satt skikkelig pris på det. Du må se an mottakeren..

Skrevet

Bare flatbrød med smør er jo supergodt! Jeg kunne spist det i evigheter. Jeg ville mye heller hatt det enn en gaveeske med såper i. Eller body lotion eller andre ting man alltid får til bursdag og jul som man nesten ikke får brukt opp før det kommer nytt.

Skrevet

Ja, det ville jeg blitt kjempeglad for:)

Annonse

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke akkurat blitt glad for.

Skrevet

De lager det ikke selv, men jeg vet de liker det:)

Takker for mange svar her:) Jeg vet at jeg selv hadde satt mer pris på en slik gave enn ett eller annet kjøpt i "forbifarten" bare for å kjøpe noe. Men så er det hva andre tenker. Da er det godt å høre andres meninger. At de er ulike, er helt greit:)

Følelsen er at i dag er det pengesum som teller når en kjøper gave. Så derfor mitt spørsmål.

HI

Skrevet

Ja! Det smaker utrolig mye bedre enn noe man får i butikken.

Skrevet

"Kast ikke perler for svin", heter det. Tydelig at noen ikke vet å sette pris på virkelig gode ting.

Men hvis du vet de liker det og vil sette pris på det, er det en flott gave.

Jeg vil gjerne ha det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...