Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Hei Jeg trenger noen råd.Jeg holder på med å bråslutte amminga.Da får jeg sikkert melkespreng og klumper som gjør veldig vondt har jeg hørt i brystet.Hva bør jeg gjøre for å unngå dette?.Håndpumping..ja hvor lenge skal man håndpumpe..jeg trur bare litt..stemmer dette?
lille sprelle Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Det beste er å ikke bråslutte, men om du må det, så hadde jeg kanskje tatt kontakt med en ammehjelper eller ev. fått "stoppepiller" fra legen.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Jeg bråslutta uten problemer. Har ikke hatt spreng i det hele tatt. Siste ammemåltid tirsdag kveld, på torsdagen håndmelket jeg ut litt morgen og kveld fordi jeg kjente de var tunge, men ikke sprengt. Håndmelket også litt fredag kveld. Har etter dette ikke merket noe, og kjenner nå at det er lite produksjon. Grunnen til at jeg ikke har hatt spreng er sikkert fordi vi bare hadde hatt to/tre ammemåltider i døgnet over lengre tid. Lillenissen var ikke så interressert i puppen, så tror ikke det var så stor produksjon i utgangspunktet. Jeg ville nok bare ha håndmelket ut når det var spreng, og da bare ta det værste. Jeg hadde sett for meg kjempespreng, og betennelse, men neida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå