chr!st!n@ Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Sukk..... Tror jeg har mista å er så utrolig lei meg Hatt litt småblødning idag å isted kom det noe ut ådet var nok fosterrt
millie+2klumper Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Uff, vet hvordan du har det nå. Er veldig trist og leit når sånt skjer:(. Men du må nesten bare prøve og se d på den måten at det er naturen sin måte og orden opp på. Kroppen støter fra seg det som ikke var friskt. Men det er fortsatt tungt jeg vet:(. Sender deg en god klem og lykke til videre..
chr!st!n@ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2009 Tusen takk.... Må nok kontakte legen i morgen...
M og Lykkeliten '10 <3 Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 huff så utrolig trist!!!!!!!!!!!! men du må ikke gi opp enda da... hadde du no smerter i forbindelse med dette?
Frk J Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Din historie er akkurat som min=/ Føler med deg...... ..men 3pp senere var jeg gravid igjen. Gråt godt og snakk om dette, men ikke mist motet Christina=) Du blir jo gravid igjen=)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Ånei, så utrolig trist Ikke gi opp, prøv igjen så fort du orker! Ser mange som blir veldig fort gravide igjen, er visst ekstra fruktbar. Lykke til!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Huff - dette var forferdelig trist å høre Sender deg en STOR varm klem!
Mamma's Magic Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Så leit å høre...Ta vare på deg selv, og husk: har du først blitt gravid, så kommer babyen din før eller siden! Klem til deg
chr!st!n@ Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2009 Tusen takk for støtte Folkens Var hos legen idag å hun trodde ikke det var noe abort men skal til UL i neste uke men når jeg kom hjem begynte jeg å få smerter å blø Ofte på do for jeg føler det kommer noe hele tiden å det er klumper å slimakti Så er nok ikke no håp nå Så får håpe jeg blir fort gravid igjen.... Bør man ha mens før man blir gravid igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå