Gå til innhold

Snufs....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk..... Tror jeg har mista å er så utrolig lei meg :( Hatt litt småblødning idag å isted kom det noe ut ådet var nok fosterrt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, vet hvordan du har det nå. Er veldig trist og leit når sånt skjer:(. Men du må nesten bare prøve og se d på den måten at det er naturen sin måte og orden opp på. Kroppen støter fra seg det som ikke var friskt.

Men det er fortsatt tungt jeg vet:(. Sender deg en god klem og lykke til videre..

Skrevet

Tusen takk.... Må nok kontakte legen i morgen... :(

Skrevet

huff så utrolig trist!!!!!!!!!!!! men du må ikke gi opp enda da... hadde du no smerter i forbindelse med dette?

Skrevet

Din historie er akkurat som min=/ Føler med deg......

..men 3pp senere var jeg gravid igjen. Gråt godt og snakk om dette, men ikke mist motet Christina=) Du blir jo gravid igjen=)

Skrevet

Ånei, så utrolig trist :(

Ikke gi opp, prøv igjen så fort du orker! Ser mange som blir veldig fort gravide igjen, er visst ekstra fruktbar. Lykke til!

Skrevet

Huff - dette var forferdelig trist å høre :(

Sender deg en STOR varm klem!

Skrevet

Så leit å høre...Ta vare på deg selv, og husk: har du først blitt gravid, så kommer babyen din før eller siden!

Klem til deg

Skrevet

Tusen takk for støtte Folkens :)

Var hos legen idag å hun trodde ikke det var noe abort men skal til UL i neste uke men når jeg kom hjem begynte jeg å få smerter å blø :( Ofte på do for jeg føler det kommer noe hele tiden å det er klumper å slimakti :o Så er nok ikke no håp nå :( Så får håpe jeg blir fort gravid igjen.... Bør man ha mens før man blir gravid igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...