babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Uff,er frustrert nå..har IKM lørdag eller mandag (har normalt 28 dagers syklus, men 30 forrige syklus), og har hatt på følelsen at noe er på gang..På tirsdag begynte jeg å spotte litt, og igår kom det litt friskt blod iforbindelse med dobesøk to ganger, men ikke mer enn dette,og har spottet litt etterpå..tenkte da at TR kom, men har aldri hatt noe sånt før, og pleier ikke å spotte så mange dager før TR. Hva kan den blødningen ha vært da? det har jeg aldri opplevd før..men spotting er vel neppe noe godt tegn?
Miiia Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 det er ikke festeblødning du kan ha hatt da?
Beibi2014:) Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Hei. Jeg har selv spottet siden tirsdag, også kraftige mens murringer. Dette er første gangen det har skjedd så mange dager før.ikm fredag. Pleier å spotte litt kvelden før. Tok en billigstrimmel i dagtidlig som var svak positiv og en cb i ettermiddag som var ganske sterk..... Nå ikveld har jeg blødd en del så det lover egentlig ikke godt. Pluss ganske mye smerter i rygg og mage. Har egentlig ikke god magefølelse. Men har forstått det sånn at tidlig spotting også kan være festeblødning. Er vist mange som spotter mye i begynnelsen av en graviditet. Krysser fingerene for at det er festeblødning hos deg:) Lykke til:)
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2009 Men du har jo testet positivt da..er jo endel som har blødninger i begynnelsen av svangerskapet..blør du mye da? Håper jo at det kan ha vært en festeblødning,men har spottet etterpå også da, men egentlig mindre og mindre..hmm..men hvis det var festeblødning må de symptomene jeg har hatt siden søndag vært innbildning,hehe..for man kan vel ikke ha symptomer før egget fester seg?
Beibi2014:) Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Hei Babysyk igjen. Jeg blør ikke veldig mye enda. Men har utrolig vondt. Mye mer enn vanlige menssmerter. samenligner også litt med forgje graviditet, hadde ingen symptomer da heller ikke en dag vondt hele svangerskapet. jeg har vært utrolig kvalm i en uke også, nå er jeg mye mindre kvalm. Tror det er en del som får symptomer helt fra befruktningen, har lest om det i noen inlegg her. Men det er jo et godt tegn at det blir mindre og mindre spotting hos deg?? Tror nok ikke det går så greit denne gangen for meg, men håper virkelig at spiren sitter hos deg. Skal følge med deg:) Er så hyggelig å lese de lykkelige innleggene her, det gir håp:)
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2009 enig i det:) hadde gitt opp håpet når jeg begynte å spotte, men har fått troen på det igjen nå Håper det er et godt tegn for min del, skal ta en test imorgen..er dag 27 av syklus, så er nok litt tidlig,men klarer ikke å la være Håper du slutter å blø og at spiren som er der klamrer seg fast!
Marilina Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Du er ikke alene om dette.. jeg er også frustrert over at ting ikke går som det skal.. jeg holder så vidt på og gi opp..men typen har støttet meg hele veien,og trøste meg med at det er bedre å ha barn enn ingen..vist jeg ikke skulle få noe flere..men man vet aldri.
Beibi2014:) Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Hei. Lykke til med testingen i dag babysyk igjen:) Håper og tror du får en fin positiv strek:) Jeg har også en veldig rolig og støttende mann. Han sier at går det ikke så er det en grunn til det og at vi har mange år på å få de barna vi ønsker. Selv om jeg vet han vil ha mange barn og helst tette i alder. Blør ikke lenger, men har hatt en veldig smertefull natt. Går det ikke denne gangen skal jeg tenke på andre ting den neste pp og heller begynne på igjen i januar. Trenger en pause og er veldig glad i julematen... Ha en fin dag jenter:)
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2009 Æsj, nå hadde jeg blødd endel inatt, men bare brunt blod..egentlig litt uvanlig,spottingen pleier ikke å komme i så store mengder..og hvorfor i all verden kommer TR tidligere enn vanlig?? irriterende altså!! har aldri fått den tidligere enn den skulle..men mest av alt er jeg irritert på meg selv som har innbilt meg selv at jeg kanskje var gravid..når jeg var gravid med sønnen min bare VISSTE jeg at jeg var gravid, og hadde tidlige symptomer, så når jeg blir gravid igjen kommer jeg sikkert til å vite det.. så dumt at du har hatt en smertefull natt da..kanskje du skal ta deg en tur til lege?
Beibi2014:) Skrevet 11. desember 2009 #10 Skrevet 11. desember 2009 Hei... Så kjedelig, det er så frustrerende å tro at man er det også kommer den stygge tanten....... Tenkte jeg skulle til legen om det ikke gav seg. Hadde en SA i høst, dette minner veldig om det. Men nå har jeg ikke vondt og blør heller ikke...Ikm er i dag. Ser det ann noen dager.... Men tenker at det har gått galt for heller å få en posetiv overaskelse om det har gått bra. Styrer nok unna vinen i helgen for å være sikker. God helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå