Gå til innhold

er vi mange fra Bergen her da jenter?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

av ren nysgjerrighet rett og slett hehehe:)

kanskje man kunne møttes engang vi som er i samme båt.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihihi tøysekroppen;o) me me=P

Skrevet

Er også fra Bergen, men bor i Oslo og har fått tilbud om utredning/behandling i Haugesund. :)

Skrevet

heisann. jeg bor i Bergen, er i full gang, med ruging, håper det går i boks..... er på rugedag 5

Skrevet

å så gøy :))) hehehe...har prøvd å klikke på ett par av nickene deres for å lese om dere men noen manglet profil:((

har gnålt om det før her inne hehehe...er så greit å bli kjent med hver enkelts historie syns jeg...

selv er jeg 29 år fra fyllingsdal siden liksom;)men det står masse mer i profilen da for de som vil lese..

håper vi kan holde følge med hverandre og kaaanskje vi treffes engang...kanksje vi allerede har sett hverandre hehehe:) er så rart dette her egentlig;)

nei nå skal jeg bruke fri dagen min på noe så artig som klesvask så blir det julehandel etter det tenker jeg:))

Skrevet

Jeg har skrevet litt på profilen min. Holder også til hos hausken :)

Skrevet

Hei, jeg er fra Bergen, jeg bor på Sotra. Jeg skal begynne med spray den 22 desember og uttak i begynnelsen av uke 3. det er vårt første ivf forsøk.

Skrevet

troya!!

hvordan gikk uttak idag?:)

går dere jenter i det offentlige alle sammen?

Skrevet

uttaket var helt grusomt, har lagt på sofaen hele onsdag, fikk ut 8 egg. Har vært på insett i dag. Fikk fem befrukta egg og di var PERFEKT !!! et inn og fire på frys.

Hvordan står det til med deg da?

Skrevet

uff ja..jeg også synes uttak er rett og slettt jævlig vondt!!:(( skjønner hvordandu har/hadde det...går heldigvis bare ett par dager så er jeg opplagt igjen...sånn ca....

men du fem perfekte egg og ett på frys!!?? det e jo knall bra jo!!:)))heldig som har på frys nå så slipper du ihvertfall det der jæ..uttaket igjen...men det trenger d jo ike siden du blir gravid nå:)))))))))))))))))))

jeg fikk tr idag 3 dager før tiden (igjen)sist sykl var det 4 dager før..hmm..

anyway så blir det altså da spray start 7 januar:)) så da teller vi bare ned vi nå hihihi:) har aldri fått noe på frys så er spent på hva denne nye medisinen klarer....er formen bedre idag da?

Skrevet

Såå kiipt med tr... Men du får kose deg masse i julen. Jeg reiser bort i romjulen, så håper tiden går fort frem til testing.

Formen er helt fin nå :)

Vi får holde kontakten. Blir spennende nytt år :)

Lykke til. Klem

Skrevet

AURECA:

lykke til med spray start i over morgen:)))

troya:

du må oppdatere når du har satt inn egg:)) vi får holde kontakten..god jul til deg også;)

dette skal bli vårt år jenter!!:)

Skrevet

kremt....eh du har jo satt inn egg troya...gikk littt fort i svingen her hehehe...vært på jobb og trøtt i trynet får jeg unskylde det med;)

Skrevet

du har en pm forresten;)...troya....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...