Gå til innhold

er vi mange fra Bergen her da jenter?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

å så gøy :))) hehehe...har prøvd å klikke på ett par av nickene deres for å lese om dere men noen manglet profil:((

har gnålt om det før her inne hehehe...er så greit å bli kjent med hver enkelts historie syns jeg...

selv er jeg 29 år fra fyllingsdal siden liksom;)men det står masse mer i profilen da for de som vil lese..

håper vi kan holde følge med hverandre og kaaanskje vi treffes engang...kanksje vi allerede har sett hverandre hehehe:) er så rart dette her egentlig;)

nei nå skal jeg bruke fri dagen min på noe så artig som klesvask så blir det julehandel etter det tenker jeg:))

uff ja..jeg også synes uttak er rett og slettt jævlig vondt!!:(( skjønner hvordandu har/hadde det...går heldigvis bare ett par dager så er jeg opplagt igjen...sånn ca....

men du fem perfekte egg og ett på frys!!?? det e jo knall bra jo!!:)))heldig som har på frys nå så slipper du ihvertfall det der jæ..uttaket igjen...men det trenger d jo ike siden du blir gravid nå:)))))))))))))))))))

jeg fikk tr idag 3 dager før tiden (igjen)sist sykl var det 4 dager før..hmm..

anyway så blir det altså da spray start 7 januar:)) så da teller vi bare ned vi nå hihihi:) har aldri fått noe på frys så er spent på hva denne nye medisinen klarer....er formen bedre idag da?

Annonse

AURECA:

lykke til med spray start i over morgen:)))

troya:

du må oppdatere når du har satt inn egg:)) vi får holde kontakten..god jul til deg også;)

dette skal bli vårt år jenter!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...