Gå til innhold

tilbakemelding til Laila

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå andre gangen hun spår meg og hun er helt fantastisk.hun har truffet skremmende mye på ting. Det hun skal ha for og spå en vel verdt pengene spør du meg. Og det er ikke sånn at hun har lagt kort og skrevet alt det hun har fått opp og stoppet der. Jeg gir henne tilbakemeld på hva jeg syntes og om det kommer opp noe mer så sier hun det. Hun er fantastisk hyggelig og jeg kommer til og fortsette og bruke henne når jeg har behov for det. Man kan ikke forvente at alle gjør det gratis heller. Det tar opp mye av tiden og hun har jo en familie og ta seg av også og da strekker ikke tiden alltid til. Så hun vil jeg bare anbefale på det sterkeste til alle sammen.

Lene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen tusen takk for de fine ordene.Koslig å høre at folk er fornøyde...Blir veldig glad når jeg får tilbake mld og jeg har også faste kunder.... Bare å hold meg oppdadert du Lene,nyskjerig jeg veit du..;) Du kan kontakte meg på msn når du vil,veit du,Alltid koslig å snakke med deg ;) Mann blir liksom kjent med dere gjennom å spå dere,og jeg under dere alle det godt.,Jeg blir faktisk lei meg når jeg får opp veldig dårlige kort (du fikk jo ikke det,sp ei her som j har spådd har fåt det 2 ganger,jeg fikk så en vond følelse av henne,og har derfor også fulgt henne opp med råd og veiledning...Jeg har taushetplikt og sier derfor ikke hva slags kort eller legg de enkelte får..Dette er vedlig viktig for meg-- Jeg er jo veldig sosial og glad i mennesker så å spå folk passer meg perfekt,da mann alltid blir kjent med nye folk,og mann lærer jo hele tiden..Men det har også vært slitsomt,da enkelte blir sur når man ikke rekker å se over alle,Men jeg prøver så godt jeg kan....

Hvis noen vil se min spåkafee er det bare å stikke innom..

http://spaakafen.page.tl

Ha en fin kveld videre alle sammen.

Skrevet

Eg har blitt spådd av Tussimor.Meget fornøyd vart eg .. Rask svar fikk eg også.Eg var så urolig,og redde.Min mann har vært utro,osv. Men fikk gode svar og god hjelp.Eg vil absolutt anbefale henne.Eg vil være anonym,da eg ikke vil at alle ska vite om mitt privateliv her..

E.

Skrevet

Jeg er også kjempe fornøyd! Hun har spådd meg 3 ganger nå. Siste gang i går. De to første gangene var det både positive og negative svar som kom fram, noe som viste seg å stemme. Hun traff spiker'n rett på hodet for å si det sånn.

Nå er min livssituasjon en helt annen og jeg kontaktet henne i går for å bli spådd, og jeg fikk svar med en gang. Nå gjenstår det å se om det blir like klaff denne gangen som det ble med de to andre. Jeg håper og tror det.

Og ja.. er enig i at den lille summen det er å betale fortjener hun.

Hun bruker sin tid på å sitte å spå andre, så det syns jeg hun skal ha!

Jeg har bare positive erfaringer med Laila! :D

Skrevet

Dytter litt jeg ;) ;) ;)

Spennede ...

Skrevet

Har også blitt spådd av tussimor.

Men det var ganske bomm,ingen ting som stemte:)

Skrevet

Hei Anonym:

Hvis vi ska tro på deg å ta deg seriøs,må du nesten signere med ditt nick..Ellers tar vi deg desverre ikke seriøs..Dette er vel samme anonym som sist som prøvde å ødelgge for henne kan jeg tenke meg... Hva var bom da?? At du ikke fikk de svara du selv ønska??Mann må klare å ta imot både positivt og negavtive svar..Ellers kan mann holde opp å bli spådd syntes nå jeg,hvis mann ikke takler negative svar . Hun kan da ikke sitte å juge,må si det hu får opp i korta sine.... Hvis hun ikke hadde vært så flink,så hadde hu ikke hatt så mange som maser hele tida på å bli spådd av henne..Det sier vel sitt at folk oppsøker henne for å bli spådd...

Skrevet

Kan jo kanskje signere med nick selve?? Anonyme 1238.

Når hun spår så mange som un gjør er det sikkert noen som er fornøyde å noen som er misfornøyde. Å det har vel folk lov til å si? Eller?

Tussimor spådde meg å traff på når jeg komme til å bli gravid,men tok feil på kjønn :)

(p.s jeg er ikke anonyme som er misfornøyd over her::)

Skrevet

Laila har spådd meg mange ganger, jeg er kjempe takknemlig får det:) alt har desverre stemt, 1 gang hun spådde meg var det masse som var meg i vente pluss at jeg skulle bli gravid innen 6-9 mnd og at jeg skulle få en jente:) jeg gruet meg jo å trudde at dette ikke stemte får da hadde jg jo en gutt som var 3 mnd når hun spådde meg:) alt gikk fot i fot så ble jeg gravid, ble sjokket, mn desverre varte det ikke lenger en 7 uker dette var på den 6 mnd, 2 mnd senere ble jeg gravid på nytt alltså på den 9 mnd og nå er jeg 2 mnd på vei igjen altså 8 uker:) har en gutt på 1 år om noen dager nå er veldig spent:)

så ble det spådd dødsfall,sykehus opphold osv alt var ille i kortene mine, 14 dager senere døde min tante av kreft:( så spådde laila meg igjen da hun hadde stor sympati får meg og jeg slet veldig og var veldig lei meg, laila sa til meg " ikke gi opp" får det var nesten at jeg gjore det. hun spådde som sagt igjen men denne gang med positive kort og stor fram gang:)

grunnen til at jeg vil fortelle min historie er at jeg synes det har vært mye negativt i forhold til laila ( tussimor)

men noen er fornøyde og andre angriper skikkeli fordi di ikke får svarene de vil ha virker det som.

jeg kan personlig si at laila har et stort hjerte, hun har ikke kjent meg i det hele tatt og så hjelper hun til så mye. Er blitt utrolig gla i en person jeg ikke en gang har møtt:)

Skrevet

Jeg ville gjerne blitt spådd, for har det tøft i livet mitt akkurat nå, tøft med helsa, og veldig vanskelig for å se hva jeg skal velge fremover.. Mange tanker og mye og gruble på. Men hun spår kanskje bare for penger nå? Hvordan gjør jeg det i såfall, og hva koster det?

Er egentlig veldig skeptisk til å betale for spå, gjorde det tidligere til ei som holdt til på DIB for et par år siden, og det stemte ikke særlig bra, ble ganske skuffet over hva jeg hadde betalt for. Har også blitt spådd kjapt her inne av Tussimor en gang, der det var veldig bom, hun mente jeg var gravid, mens jeg hadde ei på 5mnd som jeg fullammet, så det stemte dårlig. Og mye svar om hva kortene sa, som jeg ikke forsto noe av.. Men... hadde det virkelig vært noen som kunne sett meg og spådd litt om min fremtid på godt og vondt.. Kunne det vært hjelp å få. Så hadde jeg gladelig betalt litt for det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Har blitt spådd 2 ganger av Tussimor. Traff blink begge gangene.Ble skremt over hva hu fikk opp..Hun fikk opp at jeg hadde vært utro,og det stemte, jeg var så forvirra ,og spurte henne om min eks mente seriøst,men han ville kun ha elskrerinne,jeg nekte for dette til henne,men spurte han idag og det stemte han ville kun ha meg som en madrass,....Vil ikke legge ut mitt nick da jeg ikke vil dere ska vite hvem jeg er. Ja,jeg er voksen dame men vil ikke bli dømt ...

Eli HH

• 3 uker senere...
Skrevet

Gurine; spådd kjapt av Tussimor skriver du.Men du betalte henne jo ikke og da kan du jo ikke bli misfornøyd heller da.Når mann får noe gratis mener jeg. Det er det at svangegerskaps kortet dukker opp når mann er gravid eller i svangerskaps permisjon,så hu spådde jo ikke feil,for det betyr at mann enten er gravid eller i perm.Jeg spår jo selv og veit jo derfor dette..Jeg orker ikke å signere lenger,da alle maser på at j ska spå dem..Og det tar tid å spå, jeg personlig blir helt slått ut etter en time eller 2 her inne...

Skrevet

Jeg ble også spådd av henne. Det var veldig bomm. At jeg skulle gå fra kjæresten min, men vi har kjøpt hus og har det bedre enn noen gang:) Så det var nok feil. Setter pris på at folk prøver da:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg ble spådd,bare fint å si.Rask til å svare ,og tok seg virkelig tid.Spådde meg fra 20.00 til 2400.(betalte 200 kr)Betalte ikke noe ekstra for det,var deppa og trengte noen å snakke med.Hun tilbydd meg mob nr sitt,slik at jeg kunne ringe hvis jeg trengte å prate. Veldig koslig jente.Er blitt gravid,men det er min eks sitt barn.Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre,når jeg plutselig blir alene med babyen,når den kommer.Og så har jeg akkaurt møtt en ny,han er beste venn med min eks,ja det er kompilsert.

Signerer annonym,da jeg ikke vil bli dømt av dere her inne.

000

• 5 uker senere...
Skrevet
;) Ja,folk er ofte flinke til å dømme andre.. Men alle kan havne opp i trøbbel..Det kan skje den beste..Ikke bry deg om at folk dømmer deg..Jeg dømmer deg ikke...God klem fra meg..
Skrevet

Hvorfor i huleste dukker dette gamle innlegget opp så ofte? Vært mange andre tråder med tilbakemeldinger til andre spådamer, men de dukker jo ikke opp i evigheter etterpå!!

Skrevet

Jeg synes også at det er merkelig. Og når jeg ser på mange av de anonyme innleggene nedover, så har veldig mange av dem massevis av skrivefeil, noe som jeg vet at Tussimor/Laila også har. Som å skrive mann istedet for man liksom ;)

Skrevet

Tenkte akkurat samme tanken som dere over her!!!

Er nok bare Laila selv som "reklamerer" seg selv, noe som i seg selv bare er trist og rett og slett lureri! Kjenner jeg blir en smule provosert!

Ser på msn (har henne der fordi jeg ble lovet at hun skulle spå meg gratis på msn, noe hun ikke gjorde) at hun reklamerer med billig årslegg (noe hun har gjort lenge), så det støtter bare mistankene....

Mulig hun er dyktig, men jeg synes hun til tider svarer ufint og legger mye vekt på hvor masete og slitsomt det egentlig er å spå....

Skrevet

Makan til frekkhet,dere bør skamme dere.. Hvem tror dere at dere er?? Når ska dette faenskapet slutte egentlig?Er jo rett og slett person forfølgelse det dere driver med..Dere ødelegger for oss andre..Kan dere vær så snill og slutte..

Skrevet

Jeg har vel ikke reklamert for meg selv nå.Hvor får du det fra? Det var ei som svarte på et innlegg her,om at hu ikke dømte henne.(jeg kan vel ikke for at folk svarer på gamle tråder vel) Jeg signerer alltid,uansett hvilket forum jeg er på.. Hva jeg gjør på min msn har vel ikke du noe med.

En ting ska ihvertfall være sikkert,jeg gidder ihvertfall ikke å spå deg..Noen får jeg dårlig energi på.Noen får jeg ikke så lett inn heller.Når jeg får inn dårlig energi på en, kan det være flere årsaker til det.f eks ser jeg ting som j ikke vil skremme med,eller får rett og slett at personen ikke er "snill",men en slik person som lager trøbbel osv,da styrer jeg unna slike.>Får jeg opp dødsfall,eller vonde ting velger jeg å ikke spå den personen. Vil jo være seriøs,så jeg har jo noen regler.

Jeg har faktisk 3 barn,som jeg er alene med.Sliter forferdlig med helsa mi,likevel har jeg sittet her dag etter dag,år etter år å spådd dere gratis.Mange av dere har jeg faktisk ikke fått en eneste takk for engang.Nå har jeg blitt trakkasert her inne i over et år.Bruker mye tid og energi på å spå. Veit du hvor tidskrevende det er ? Hver gang j spår,bruker jeg ca 30-40 min pr pers,noen ganger 1 time.Er veldig nøye,for vil gi sikklige svar. Vanligvis gidder jeg ikke å bry meg om sånne innlegg, men nå nå dere jo snart slutte.. Jeg SLUTTER ikke her inne,så det kan dere bare glemme.. Den gleden får dere ikke..

Til dere andre hyggelige damer her inne.. Ha en flott dag..

Skrevet

Er ikke rart at folk,ikke orker å spå dere når det er så mange utakknemlige damer der ute.. Tenk på all tid dem bruker frivillig,helt gratis.. Blir kjempe fornøyd hvis noen orker å spå meg,men jeg maser aldri..Prøv det dere også.. Bare et tips..Så kan det hende dere får svar fortere ,hvis dere er litt tolmodig: Hvis ikke kan dere jo betale for tjenesten/ringe en spå tlf f eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...