Gå til innhold

så gikk det dritt igjen...............

Anbefalte innlegg

Etter 3 positive prøver....viste hcg idag at jeg ikke er gravid likevel :( hadde begynt å tenke positivt nå....men så ender det som vanlig dritt....så da blir det vel nytt uttak og nye runder i 2010....skikkelig sur og lei nå....fikk akkuratt vite igår at to venninner også skal ha...samtidig som da jeg skulle hatt termin...så det blir jo koselig... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141116381-s%C3%A5-gikk-det-dritt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

LOTP : takk for klemmen ;) Har aldri gjort noe alternativt ved siden av...har du noe å anbefale? Vanskelig å vite hva man burde gjøre syns jeg, er så mange som prøver så mye forskjellig.....og er det virkelig noe som har VELDIG god effekt??

En mamma i bhg min er homeopat og hun fortalte meg for et par uker siden at hun har hjulpet mange barnløse. Kanskje du kunne ta en prat med henne og spørre om hvilke erfaringer hun har gjort seg? Har en venninne også hvor begge foreldrene er naturmedisinere.... de har hjulpet mange oppover med barnløshet.... men de bor i Danmark. Hun første jeg nevnte driver i Son:)

Annonse

Hei Mazza, og alle andre i samme båt, jeg føler inderlig med deg, og må si at jeg dessverre kjenner meg så altfor godt igjen! Vi hadde vårt første ICSI-forsøk på Rikshospitalet sommeren 08, jeg ble gravid på det andre, men begynte å blø etter noen dager. Den første blodprøven etter at blødningen begynte var helt fin, men uken etter gikk det galt... Siden de ikke har funnet noen feil på meg, bare nedsatt kvalitet og kvantitet hos ham som følge av en symptomfri infeksjon en eller annen gang (kan man ha mer uflaks...), hadde vi nok forventet at dette skulle være lettere, også siden jeg var 33 ved første forsøk, og det er jo ikke så mye. Men nå har vi hatt fire mislykkede ferske forsøk og ett mislykket fryseforsøk. Det siste var på Maigaard, da fikk jeg i tillegg svineinfluensa etter å ha tatt halvparten av medisinene, legene mente det ville gå greit så lenge jeg var feberfri ved innsettingen, det var jeg, men det ble bare tårer denne gangen også, gitt! Og alle eggene som er blitt satt inn har fått toppkarakter. Jeg tok også laparoskopi etter de tre mislykkede forsøkene på Rikshospitalet, den viste ingenting galt. Legene sier at vi slett ikke bør gi opp, og at man bør prøve 6 ganger før man EVENTUELT kan konkludere med at metoden er uegnet. Og jeg, som ellers har et storartet liv, har nå et humør som går så mye opp og ned at det er til å fnatt av. Dette er første gang jeg skriver på et forum, har lest en del før, men tenkte at jeg kanskje ville grave meg dypere ned i fortvilelse ved å skrive selv. Men nå tenker jeg at jeg heller kanskje kan få litt støtte fra andre i samme dyrekjøpte båt. Det varmer å lese om de som endelig får det til, og selv kjenner jeg til en som til slutt fikk to velskapte tvillinger i en alder av 46, de holdt seg til og med pent og pyntelig inne helt til termin!:) Hun var på AVA. Jeg har nettopp oppdaget at de driver med PGD, kanskje vi bør prøve det hvis Maigaard ikke får det til, vi tok en 3-pakke, så vi har to igjen, regner med å dra ned i januar.

Hei alle sammen , tusen takk for alle klemmer og omtanke :) Det hjelper på det. Kommet meg videre, og er klar for nye forsøk....må jo bare være det...mitt 9 forsøk blir det da...hadde aldri trodd at jeg skulle måtte ha så mange...det er riktignok " bare" 7 søskenforsøk da...vi har vært heldige 1 gang allerede....

Så bra at du skrev litt her inne bareventing.....det er alltid hyggelig å kunne dele litt erfaringer med hverandre....både godt og vondt...ingen er så støttende som jentene her inne...og det er jammen ikke mange som er så entusiastiske som dem heller når noe går bra!! Det er et bra samfunn å være en del av....lurer du på noe er det bare å slenge det ut...svar får man stort sett alltid....begynner på 4 året mitt her inne nå...litt til og fra da... :) Stå på alle jenter!!! Dette skal vi klare....tilslutt alle sammen ;) klemmer tilbake

• 4 uker senere...

Hei Mazza og alle andre, godt nyttår! Når man allerede har fått et barn ved hjelp av IVF/ICSI, er det vel nesten garantert at det kan gå en gang til, jeg er helt sikker på at du snart lykkes, du har jo et sprell levende bevis på det, jeg kjenner jeg blir litt misunnelig - men det skal ikke mye til, da! Jeg er til og med misunnelig på min egen mors graviditet med meg selv, hun oppdaget ikke at jeg var der før i 8.uke, for en vanvittig luksus!:)

Selv har jeg hatt det litt kjipt de siste dagene, mensen lot vente på seg så lenge at jeg ble innbilt gravid og testet, negativt, selvfølgelig, men i dag kom den i alle fall, og Århus venter på oss om ca. to uker. Håper det er litt varmere der enn i Oslo, huttemegtu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...