Mazza** Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Etter 3 positive tester.....viser blodprøvene at jeg ikke er gravid likevel.... Hcg på under 2....regner med at det har vært en kjemisk graviditet .så da er det bare å starte på nytt uttak etter nyttår da.....lykke til dere andre folkens...krysser alt for dere...........håper jeg kommer sterkere tilbake en annen gang....akkuratt nå er jeg bare drittlei!!
Phoenix1 Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Uff.... Kjempetrist.....Håper det går bra med deg... Maaange trøsteklemmer til deg...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Uff så leit Får håpe at det blir din tur på nyåret nå da. Prøv å nyte jula og lade batteriene! *trøsteklæm*
Mazza** Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2009 jula skal nytes til det fulle dette året ja!! selvom det blir med litt bismak.....får satse på at alle gode ting er 7 istedet....
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 huff, dette var virkelig kjipt!! Visste ikke at d gikk ann en gang?! Mase lykke til neste gang.........)))
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Åååååå nei - så utrolig leit! Føler med deg, hadde selv en kjemisk for en del år siden og vet hvilken nedtur det er. Trøste-klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå