sessanFØDEKLAR ! Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Hei =) Lurer på litt her nå igjen vettu ! Når har dere ikm og når har dere el???? Jeg er sååå usikker på når min er el er ! Klem
BettyBoob Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 jeg aner ikke når EL er, jeg må bare gå ut ifra at det er ca 14 dager etter første dag av forrige mens, og da vil det for meg si (som har 30 dagers syklus) at den er nå på søndag. MEN forrige gang jeg ble gravid så hadde jeg EL to dager før TR, tro det eller ei...Gravid ble jeg nå iallfall! jeg har ikm 28/29 des. Denne mnd har vi for sikkerhets skyld sex annenhver dag, EL får bare være når den er!
~Månestråle~ Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Hei, hei! Jeg har mest sannsynelig EL mellom 21 og 23 Desember og har IKM enten 2 eller 3 januar Dette er min 4 "skikkelige" pp. Sluttet med p-piller for 1 år siden, startet med temping i juli og er nå på 4 pp med el-tester og temping, så jeg VET jeg treffer blink hver gang, men har ikke hatt hell enda. Krysser alt jeg har for klaffer denne gangen da! :-D
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Har nettopp fått positiv eggløsningstest, så regner med at egget slipper i løpet av morgendagen eller dagen etterpå. Har da IKM 28.desember. Hva med deg? Er det lagen noen skravletråd for IKM uke 53? Kunne ikke finne noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå