Gå til innhold

Lage en liste over oss snart skal teste?

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er ganske mange av oss her inne som nettopp har vært og blitt inseminert, og tenkte da at det hadde vært gøy og lage en liste om når vi skal teste en evnt graviditet og om den ble positiv eller negativ (Gud forby det selvsagt)

Noen som vil være med på dette?

Jeg starter ballet jeg:

Mamma til 1, drømmer 1 til:

Inseminasjonsdato: 4/12-09

Gravititest dato: 19/12-09

Positiv/negativ:........

Fortsetter under...

Hei!

Jeg henger meg på lista. Dette er fyktelig spennende dager, godt å vite at det er flere som sannsynligvis har det på samme måte akkurat nå.

Jeg har vært på min 5. ins på Stork.

Inseminasjonsdato: 7/12-09

Dato for graviditetstest: 24/12!! Håper på verdens beste julegave:-)

Lykke, lykke til alle sammen som venter i spenning.

Så moro at flere kan tenke seg å vente i kor med meg :) Jeg er så spent om dagen at alt går litt i krøll for meg, men det er virkelig verdt det :)

Du får ha lykke, lykke til selv den 24, tenk du skal teste på selveste julaften :)

Jeg håper vi alle får verdens beste julegave i år, dette har garantert vært en drøm vi har båret på lenge. Her hjemme har baby vært et tema fram og tilbake nå siden seint 2006/2007, men så kom sjokk besjeden om at min kjære ikke kunne få gleden av å lage denne herligheten selv. Så tror nok den største gaven han kunne få i år er nyheten om at ny verdensborger er underveis :)

Men til dere alle: Singel72, håpefull38, januar-jenta og alle dere andre

Annonse

Da henger jeg meg på lista jeg også. Var litt usikker på om jeg vil orke å dele et negativt resultat, så jeg har ikke skrevet meg opp her før nå, men etter litt betenkningstid fant jeg ut at jeg tar sjansen... ;)

Inseminasjonsdato: 11.12.09

Testdato: 24.12.09

...jeg lurer på om jeg kommer til å prøve å teste tidligere...leser på graviditetstesten at den kan brukes inntil 4 dager før IKM, så da kan det være jeg prøver... Denne ventetida er i alle fall noe av det mest slitsomme jeg har opplevd!

Begynte å spotte den 22., og testet negativt den 24. I dag kom mensen for fullt...

Jeg har selvsagt forlest meg fullstedig på diverse forum, og så noen mente at de som spotter lenge før mensen har mer problemer med å bli gravide. Jeg spotter normalt ca 4 dager før jeg får mensen. Er det noen som vet om dette bare er overtro, eller om det faktisk er tilfelle..?

Inseminasjonsdato: 9/12

Test: 24/12 NEGATIV

Begynte å blø mørkt rød blod med klumper(mensen???) 25/12..... og enten er det mensen eller så ble det befruktet også kommer det ut igjen....

Prøver igjen ved neste eggløsning:)

Annonse

Lykke til, håper det går din vei :-)

Selv har jeg så smerter i mage og rygg at jeg nesten ikke har sovet i natt. Mensensmerter, som startet 24/12, enten skjer det veldig mye der inne ellers er det mulige bivirkninger fra å ha brukt pergotime, ellers vet ikke jeg hva...

1prinsesse,håperpå donorbarn, mammana&prinsessen og johmon jeg krysser fingrene for dere alle, og håper dere alle får positive tester.

Ta og kos dere dagene fram over, prøv og hold dere i aktivitet og ikke bli sitende og tenke og kjenne for mye :) Ja det er det motsatte av hva jeg klarte og gjøre, og tiden gikk dødelig sakte.

Fortsatt god jul til dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...