Gå til innhold

ønskernyspire:)

mamma til tre nydelige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg tenkte å fortelle deg hvordan samtalen min ang.blødninger under/etter fødsel gikk med gyn i dag. siden vi hører til samme sykehus. så kan det være greit for deg å vite hvordan jeg blir fulgt opp med tanke på evt ny fødsel.

Må si jeg er veldig godt fornøyd etter dagens samtale med gyn! Fikk estimert mini og vekten var hele 2700g jeg er 34+0 altså uke 35 i dag.

Fikk også beskjed om å komme tilbake i uke 38 for ny vurdering av igangsettelse, da han ikke ville sette noen eksakt dato før han fikk sjekket modningen. overtid var iallefall utelukket etter som jeg fikk fortalt. Blødningene tok han veldig alvorlig å jeg fikk streng beskjed at om fødselen skulle starte før neste konsultasjon så skulle jeg med første ri, vannavgang eller antydning til blødning, straks ut på fødeavdelingen siden jeg har lang reise vei, måtte ikke drøye i det heletatt før jeg reiste slik at jeg ikke utsatt meg for unødvendig risiko. for jeg måtte ha endel medikamenter under fødselen for å unngå nye problemer med blødninger. skal også ha ul før hjemmreise for å sjekke at ikke det har samlet seg rester i livmoren som kan forårsake blødninger.

Han hadde ikke tro på at blødningene skulle komme denne ganga, men bedre føre var som han sa!

Epidural fikk jeg også om jeg ønsket, det kunne jeg bare forlange med engang jeg ankom føden, jeg kunne bestemme smertelindringen selv, så med mindre det var en stor ulykke o.l som oppholdt alle anestesisykepleierne så var ikke dette noe problem... da er det bare å vente på uke 38 slik at jeg får en endelig dato for igangsettelse. satser på at jeg er moden nok, for han satte ikke igang noenting om det ikke var tegn til modning...

Føler iallefall at jeg ble hørt å at han tok meg på alvor, selv om ikke jeg fikk en endelig dato i dag så vet jeg at han ikke tar noen sjanser.

vet ikke om det var noe interessant for deg men tenkte jeg kunne dele det med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...