mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Har de siste månedene fått "normal" syklus igjen. så regna ut at IKM skal være rundt disse dager nå.. har bestilt graviditetstester,har ikke fått dem enda.. men tenkte bare teste med eggløsningstest. og den ble positiv, så nå skjønner jeg jo ingenting!!! Har jeg EL nå liksom?? Hva tror dere....?
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2009 dytter! (utålmodig )
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 hei =) aner ikke hva som skjer jeg ! Men har lest her inne at noen har testet pos på el test når dem har vært gravid. KOM deg i butikken å kjøp en cb da =)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2009 hehe, ja det jeg også har hørt får nok tester i posten imorgen eller lørdag. så får holde meg til da. helt idiotisk av meg å teste med el test hehe begynner jo å lure, og tenke, og lete etter sympt... Får krysse fingrene da!! Takk for svar Sessan1981
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 har du noen symp da?? vi er rare når det kommer til graviditeten =)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2009 hehehe, ja skal love deg vi blir crazy! =) er ganske trøtt, og veldig tørst da! og kjenner stikk i magen av og til. men kan jo være det er tr som kommer, men da skjønner jeg ikke hvorfor el-testen var positiv... hmmm. forbaska greier.. testene MÅ komme imorgen hehe Deg da? noen sympt??
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 jeg venter på el jeg ! Kjøpt tester for første gangen nå. Så håper det kan hjelpe oss å treffe riktig . Begynner å el teste til uka !
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2009 ja er jo veldig greit med de testene, så har man bedre styr på alt =) Masse lykke til med testingen =) =) Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå