Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 .... blir også kåt av tanken på at jeg skal ligge i legestolen med sprikende ben og at legen kan se rett inn i fitta mi.... Fantaserer om at han fingrer meg også under undersøkelsen.... Åååå jeg blir så kåt av dette. Noen andre med lignende fantasier eller historier om dette?
Gjest Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 du blir vel ikke kåt av å se ungen din på skjermen og da vel? fy faen du er syk! få seksuelle fantasier av å gå på en undersøkelse for å se at alt er bra med den lille du har i magen! gåt te helvette....
Mamma igjen etter 16 år. Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Fy faen! Du er virkelig syk altså! Eller har vi bare bete på en syk spøk her? I så fall trenger du hjelp anyway. Så syk humor går det ikke an å ha. Du blir ikke kåt av å gå til tannlegen også vel?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 kanskje det er en spøk ja, men fy faen så slemme dere er! og å trekke ungen hennes inn i sammenhengen slik dere gjør er bare smakløst. folk blir jo kåt av så mye rart, det er ikke akkurat noen rasjonell prosess å tenne seksuelt på noe. og situasjoner med leger er neppe det mest uvanlige. så kos deg med ultralyden, HI. lo godt da jeg leste innlegget ditt, det er ikke akkurat min fantasi, men det minte meg på alle de rare ting jeg sjøl har tent på
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Herregud! Kan dere ikke bare la henne ha fantasien for seg selv, uansett hvor syk den er!!!! Synes dere det er så sykt så ikke kommenter det da! Da hjelper dere jo bare til med å holde tråden oppe! Og jeg er enig med Anonym over her, trekk ikke ungen inn i det! Dere er sikkert ikke helt feilfrie selv heller! Hilsen en med mange andre rare fantasier! (hvertfall nå som jeg er gravid)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Hehe, dette er jo bare oppspinn!! "Han" sitter vel mest sannsynlig å ler av kommenarene han får på dette
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Skjønenr ikke hva dere maser om! de alle fleste gravide blir faktisk skamkåte av å være gravid! akkurat som meg selv! Jeg skjønner godt at du blir kåt av det! dere er sikkert de stakkarane som ikke får dere noe, eller har mistet sexlysten.. synd for dere!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Godt det er forskjell på fantasi og virkelighet sier jeg..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 Ha ha, mulig dette kan bli til en erotisk situasjon i en legeroman, men i det virkelige liv finnes det vel knapt noe mindre seksuelt enn en ultralydundersøkelse..! Så er det ikke usannsynlig at du ender opp med ei jordmor og ikke lege:)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #10 Skrevet 27. desember 2009 Er du helt rar i hodet ditt?? Jeg tipper på at du er en pervers mann som gir deg ut for å være en dame her inne. Det er vel ingen med normal hjerne som blir opphisset av ultralyd og å se på sitt eget foster? Jeg har sett flere innlegg her med ganske lik ordlyd som jeg tipper på det er du som har lagt ut. Få deg en hobby!! Eller i hvert fall legg ut innleggene dine på en eller annen side som passer for den type innlegg. Skrulling.
nr: 4 lille tulla Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Denne personen sier ikke noe om at hun blir kåt av å se barnet på ul...... hallo lær dere å lese og forstå. Etter det jeg leser og forstår, blir hun kåt av tenke på å få det stive apparatet som brukes for å ta en innvendig ul. Og fantasiene sine som hun også nevner er vel lov det og. Hvis hun tenner på det må hun jo få lov til det. Og dette er jo en tråd om spørsmål hva man tenner på. Dere har ingen grunn til å henge ut noen for det. Kan hende andre her har værre fantasier enn dette innlegget.
LoveDove Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Om dette er spøk eller ikke vet ikke jeg. Dersom det er en spøk, er det helt uinteressant egentlig. Hvis du mener dette seriøst, så er det helt i orden. Fantasier er sunt. Det finnes virkelig verre ting å fantasere om. Dere som bruker energien på å rakke ned på vedkommende, og kalle henne syk; er det mulig å være så trangsynt??
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #13 Skrevet 2. januar 2010 dette kan ikke være seriøst?? en stor spøk... det er det værste jeg har hørt på lenge!! men om du virkelig føler det sånn så fint for deg sikkert...
svangeria82 Skrevet 10. januar 2010 #14 Skrevet 10. januar 2010 det høres mer ut som en mannlig fantasi,jeg er langt fra kåt hos legen og gynekologen..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #15 Skrevet 12. januar 2010 Herregud, jeg ler så tårene triller av denne tråden. Dette kan da umulig være seriøst. Ingen som har gjennomgått en innvendig UL-undersøkelse kan da mene at det er pirrende..?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #16 Skrevet 24. februar 2010 Haha.. så pripne dere er, det er jo bare en fantasi. Har aldri fantasert om invendig ul, irl var det lite pirrende, en smal stav som ikke gjorde mye av seg og legen er veldig fokusert på skjermen. Men ser tankegangen din,HI. Driver stadig og leser om div. undersøkelser. Tenk deg rektoskopi... Foregår liggende på siden, i gu stol eller i kne/albue leie. Tenk deg å blli undersøkt, liggende på alle fire, først med en finger i rompa, så med ett 20cm langt rør.... helst av den gammeldagse sorten av metall..... Det er en fantasi å spinne videre på det Kos deg med fantasien...... For det er det det er, bare fantasi. De aller fleste er vel ikke så høye i hatten når det først står på...
Lise259 Skrevet 28. februar 2010 #17 Skrevet 28. februar 2010 uansett om man er mot det eller for, så er dette faktisk et innlegg under debatt. Altså, man kan svare selv om man er imot det.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #18 Skrevet 1. mars 2010 Syns det er pussig å være 'i mot ' andres fantasier, de plager vel ingen. Hun spurte om noen hadde lignende preferanser. Syns det både er uhøglig og kanskje ikke så godt 'debattert' å kalle noen syk og pervers. Men, det har vel HI regnet med å få høre, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå